Strikketråden

Vedlegg

  • IMG_1130.jpeg
    IMG_1130.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 26
Åh den var fiiiin!!
Har forelsket meg i den, ja. Hadde lyst å strikke den til forrige, men synes den er litt for jentete til gutt. Men denne gangen blir det den. Har ikke bestemt meg for farge ennå. Må passe meg så ikke alt blir råååsa og lilla, men gidder ikke bare brunt og grønt heller… blått har vi nok av fra før av.
 
Har strikket Ankers drakt til venners barn flere ganger tidligere, så litt lei av den oppskriften. Tenkte derfor å prøve meg på Teddy pants! Begge fra Petiteknit :)
 
Jeg kan ikke strikke, men har begynt å hekle buksen fra Heartthrob-settet til Drops Design! Planlegger å lage jakke, lue og sokker og. 786D8EBE-ED4A-42A4-8C1A-FDE203D14D51.jpeg
 
Mye fint i hekleverden også. Spesielt babysko og luer.
Ja, må bare huske på å hekle løst nok:laughing5
Er vant med å lage kosedyr og da må man hekle så stramt som mulig, men babysko uten stretch er vanskelige å få på en liten fot….
 
Handlet inn til første prosjekt i dag, skal bli colette teppe. Rakk ikke å strikke ferdig babyteppe til første, og vi fikk så fine i gaver. Så dette er prio denne gangen, selv om vi selvfølgelig har de andre enda :joyful:
 

Vedlegg

  • IMG_1573.jpeg
    IMG_1573.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 13
Handlet inn til første prosjekt i dag, skal bli colette teppe. Rakk ikke å strikke ferdig babyteppe til første, og vi fikk så fine i gaver. Så dette er prio denne gangen, selv om vi selvfølgelig har de andre enda :joyful:
Phu. Ser ut som litt jobb… blir skikkelig fint da!
 
Strikka ei selebukse til, med verdens søtaste knappar på!
Må berre sy skrittet, men det får kona ta seg av.
 

Vedlegg

  • Snapchat-1861749899.jpg
    Snapchat-1861749899.jpg
    1,5 MB · Visninger: 14
  • Snapchat-763519706.jpg
    Snapchat-763519706.jpg
    1,2 MB · Visninger: 14
Jeg har egentlig hatt skikkelig strikkestopp i lang lang tid. Begynte på rallargenser til meg selv for 1,5 år siden, men så har den bare blitt liggende da. Har hevet meg rundt for å få den ferdig. Jeg har nemlig bestilt garn til Helle hentesett :hilarious: Jeg har tenkt til å strikke det settet i rosa og hvitt snarest :Heartpink Må jo også strikke et babyteppe.
 

Vedlegg

  • 20231007_132423.jpg
    20231007_132423.jpg
    187,2 KB · Visninger: 18
Back
Topp