hun satt nesten og pekte gjennom skjermen på absolutt alt jeg skulle gjøre, så føler med deg![]()
Hahah, bra det ikke bare er meg da

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hun satt nesten og pekte gjennom skjermen på absolutt alt jeg skulle gjøre, så føler med deg![]()

men svigermor har strikket en kjole i det garnet! Veldig fint garn i alle fallHvilket garn strikker dere hentesett i? Alpakka silke, er det et godt alternativ?
Ja, alle typene er i bokaJeg har ikke bestemt meg for hentesett, så vet ikke endamen svigermor har strikket en kjole i det garnet! Veldig fint garn i alle fall
er det forresten noen som har boka «Kjærlighet på pinner»? Ønsket å strikke mye forskjellig med lilledahlia-mønster, så lurer på om alle oppskriftene er inni. altså jakke, genser, romper og kjole!?
Jeg har strikket i alpakka silke, jakke fra Hjem hentesett og en liten shorts. Tenker å bruke strømpebukse under om det er kaldt...Hvilket garn strikker dere hentesett i? Alpakka silke, er det et godt alternativ?
Jeg strikker i lille lerke. Blanding av merinoull og bomull. Veldig deilig garn og ikke så varmt som bare ull.Hvilket garn strikker dere hentesett i? Alpakka silke, er det et godt alternativ?
Jeg strikker i lille lerke. Blanding av merinoull og bomull. Veldig deilig garn og ikke så varmt som bare ull.
Jeg har strikket i alpakka silke, jakke fra Hjem hentesett og en liten shorts. Tenker å bruke strømpebukse under om det er kaldt...
Digger garnet, men synes det er vanskelig å strikke jevnt med det.Blir lerke på hentesettet, men jeg strikker luftig teppe i alpakka silkeveldig deilig garn!
Ja, det er litt dyrt. Men var så heldig å få kjøpe en del på 40%.Endte opp med lerke jeg også! Dyrt men veldig deilig![]()
Digger garnet, men synes det er vanskelig å strikke jevnt med det.
Ja, det er litt dyrt. Men var så heldig å få kjøpe en del på 40%.
Hadde hentesett til storesøster i alpakka silkeHvilket garn strikker dere hentesett i? Alpakka silke, er det et godt alternativ?
Hadde hentesett til storesøster i alpakka silkenå ble det aldri brukt da, kun prøvd på, siden det var 30 grader i mai 2018. Men alpakka silke er et nydelig garn
til lillebror skal vi ha samme hentesett, men strikket i lille lerke i stedenfor da jeg føler det ikke er like varmt som alpakka-silke
![]()
ja endte på lerke jeg også (vet ikke hva forskjellen på lerke og lille lerke er??), men positivt at det ikke er ren ull
Jeg valgte ut fineste bodyen osv jeg har kjøpt og skal ta henne med hjem i det.Ja det er det som er håpløst med norsk vår/sommer. Blir det 12 eller 30 grader liksomja endte på lerke jeg også (vet ikke hva forskjellen på lerke og lille lerke er??), men positivt at det ikke er ren ull
![]()
Vi hadde vanlige klær sist, null stress for vår delEr det bare jeg som ikke har hentesett?Jeg valgte ut fineste bodyen osv jeg har kjøpt og skal ta henne med hjem i det.

Er det bare jeg som ikke har hentesett?Jeg valgte ut fineste bodyen osv jeg har kjøpt og skal ta henne med hjem i det.