Strikketråden

Fudge

Glad i forumet
Julikulene 2020
Gresskarfrøene2023
Noen av julijentene som strikker? Jeg har lyst å lage en dress i kjønnsnøytrale farger, men ikke helt funnet ut hva jeg skal velge. Noen andre med prosjekt? :happy:
 
I gårkveld begynte jeg på Willums selebukse :love7 I en fin gråfarge. Såå godt å tenke på at jeg strikker til vår egen bebis denne gang ♡
 
Last edited:
I gårkveld begynte jeg på Willums selebukse :love7 I en fin gråfarge. Såå godt å tenke på at jeg strikker til vår egen bebis denne gang ♡
Så koselig! Jeg er så i stuss om jeg skal vente til jeg vet kjønnet før jeg begynner.. mest lyst å strikke kjoler, men det kan bli veldig feil :D
 
Høstløvdress er utrolig fin. Den fikk vi i gave, sååå glad i den!
 
Strikker «hele tida», men drøyer litt med babyskrikk til meg selv enda... søstra mi skal ha i januar, så blir tantebabystrikk nå først:happy:
 
Jeg strikker masse. Lurer på å bare strikke noe til både gutt og jente. Blir en knallfin barselgave til noen andre av den jeg ikke får brukt :happy: klør i fingrene etter å begynne
 
Jeg strikker! Men nå går det i dukkeklær til eldste i julegave. Vurderer faktisk å strikke et mykt babyteppe denne gangen, det har jeg aldri gjort før.

Koselig hvis folk vil legge ut bilder av det de strikker her da :)
 
Jeg skal begynne på denne nå! Ingen strikkemester, men jeg prøver. :p
750BC1A3-2B70-455B-855B-991C4A674DCE.jpeg
 
Strikker mye og har vel litt for lite timer i døgnet :facepalm:
Men ankers heldress av petitknit er jo så enkel og nydelig og ellers er rumpere og sparkebukser favoritten her :happy::happy:
Men nå for tiden er det mye strikk til lille gutt som jeg har fra før.. han trenger sårt litt større ull klær siden han vokser så fort :happy::Heartblue
 
Jeg strikker, men akkurat nå er det en genser til meg selv på pinnene, kumulus bluse. Men det er såååå kjeeedelig å strikke store klær!:hilarious: gleder meg til å strikke noe lite og søtt, men tror jeg kommer til å vente en stund til. :joyful:
 
Tenker jeg snart skal starte å strikke romper i en nøytral farge :happy: sparer det meste til jeg vet kjønnet!
 
Den er så fin! Og nydelig farge! Hvilken str tar du?
Tok 3-6 mnd. Kan begynne å brukes i september/oktober tenkte jeg. Og går det fort lager jeg en til i 6-9 mnd :D
 
Jeg strikker også, men er relativt fersk i gamet. Akkurat nå har jeg 2 September genser på pinnene
 
Gleder meg forøvrig til å strikke småstrikk :Heartred
 
Strikker mye og har vel litt for lite timer i døgnet :facepalm:
Men ankers heldress av petitknit er jo så enkel og nydelig og ellers er rumpere og sparkebukser favoritten her :happy::happy:
Men nå for tiden er det mye strikk til lille gutt som jeg har fra før.. han trenger sårt litt større ull klær siden han vokser så fort :happy::Heartblue
åååå ante ikke at den kom som heldress! så sykt kult!
 
Back
Topp