Strikketråden

Er det bare jeg som ikke har hentesett?:bag:Jeg valgte ut fineste bodyen osv jeg har kjøpt og skal ta henne med hjem i det.

Jeg har alltid gledet meg til å ha hentesett til baby. Vet ikke hvorfor. :angelic: Men har alltid tenkt vinterbaby, så når jeg nå får sommerbaby la jeg det fra meg. Helt til jeg begynte å strikke og det plutselig blir et hentesett allikevel :hilarious: Men ser an temperaturen dagen vi skal hjem. Tar med fineste kjøpe-antrekket også. Lue skal de jo helst ha uansett, har jeg skjønt. Så får i hvert fall brukt den. Og strikker jakke + shorts, så kan justere avhengig av temperatur. :D
 
Vi hadde vanlige klær sist, null stress for vår del :D men denne gangen strikker ei venninne til oss så da må vi jo bruke det:happy:
Jeg har så masse fine klær jeg vil bruke, så håper ingen krangler på det:hilarious:
 
Jeg har alltid gledet meg til å ha hentesett til baby. Vet ikke hvorfor. :angelic: Men har alltid tenkt vinterbaby, så når jeg nå får sommerbaby la jeg det fra meg. Helt til jeg begynte å strikke og det plutselig blir et hentesett allikevel :hilarious: Men ser an temperaturen dagen vi skal hjem. Tar med fineste kjøpe-antrekket også. Lue skal de jo helst ha uansett, har jeg skjønt. Så får i hvert fall brukt den. Og strikker jakke + shorts, så kan justere avhengig av temperatur. :D
Vi vurderte batmanlua vi har kjøpt, men valgte å gå bort fra denne:hilarious::hilarious:
 
Jeg har heller ikke planlagt å ha hentesett :) tenker litt som deg, velger fineste klærne jeg har kjøpt og bruker de. Mulig det blir en strikket jakke på utsiden men that’s it :happy:
Spørs jo litt på hva slags vær man møter:rolleyes:
 
Ja det er det som er håpløst med norsk vår/sommer. Blir det 12 eller 30 grader liksom :hilarious: ja endte på lerke jeg også (vet ikke hva forskjellen på lerke og lille lerke er??), men positivt at det ikke er ren ull :)
Samme garn men i tre ulike tykkelser, Lerke pluss har løpelengde 80 meter og er tjukt, lerke er «normalt» og lille lerke er tynt garn :)
 
Tror forskjellen kun er tykkelsen på garnet. Begge er blanding av ull og bomull. ^^, Lille Lerke er tynnere og strikkes på tynnere pinner.

Takk, det var greit å få avklart. Syns jeg hører folk snakke om det litt om hverandre :p
 
Er det bare jeg som ikke har hentesett?:bag:Jeg valgte ut fineste bodyen osv jeg har kjøpt og skal ta henne med hjem i det.

Tror det er veeeeeldig varierende bortover, spesielt på sommeren :) for meg har det alltid vært noe jeg har sett frem til, så er vel kun derfor :p storesøster var sen oktoberbaby, så ble naturligvis litt varmere hentesett til ho. Nå blir det kun en lun romper+lue med matchende teppe. Så har jeg body og evt strømpis under hvis det er 12 grader og regn :p
 
Tvilsomt :hilarious: får se an temperaturen her, betyr ikke så mye for meg når det brukes :happy:
Hun som er gift med svigerfar sa til oss lenge før vi ble gravide, at hun kjøpte hentesett til alle. Slik var det bare. Men vi har ikke uttrykt noe ønske om det, så håper hun ikke slår seg vrang:hilarious:
 
Tror det er veeeeeldig varierende bortover, spesielt på sommeren :) for meg har det alltid vært noe jeg har sett frem til, så er vel kun derfor :p storesøster var sen oktoberbaby, så ble naturligvis litt varmere hentesett til ho. Nå blir det kun en lun romper+lue med matchende teppe. Så har jeg body og evt strømpis under hvis det er 12 grader og regn :p
Synes det er veldig pent altså, og mulig det er kaldt her også. En vet aldri hvordan sommeren blir:hilarious:
 
Er det bare jeg som ikke har hentesett?:bag:Jeg valgte ut fineste bodyen osv jeg har kjøpt og skal ta henne med hjem i det.
Min mor har strikket hentesett til alle barnebarna, så det har liksom vært selvsagt. Men det funker jo fint å velge ut det fineste du har kjøpt :Heartred Det viktigste er vel uansett at barnet har på klær etter været :happy090
 
Min mor har strikket hentesett til alle barnebarna, så det har liksom vært selvsagt. Men det funker jo fint å velge ut det fineste du har kjøpt :Heartred Det viktigste er vel uansett at barnet har på klær etter været :happy090
Du har vel rett:bag::p
 
det var lurt! :) Har satt meg på venteliste nå, så får se hvor lang tid det tar. Bibliotekene er jo fortsatt stengt så.
Mitt bibliotek har åpent for «take away», man sender Mail om bøkene man ønsker og så kan man hente ferdig pakkede bøker etter noen dager. I tillegg tar de imot innleverte bøker, de ligger i «karantene» fire dager før de kan lånes ut igjen. Kanskje ditt begynner med noe sånt? Uansett så er den boka full av fine oppskrifter :)
 
Back
Topp