Hjertemor
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Mailykke 2018
Sommerfuglene
Februarbarna 2020
Eller sko, kanskje ;-)
Takk[emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eller sko, kanskje ;-)
Akkurat nå holder jeg på med en flæsekjole![]()
dette er ikke mitt strikketøy altså. Funnet på google![]()
En slik![]()
![]()
En slik![]()
takk for detÅhhh så søtt[emoji7] lykke til, håper du legger ut Bilde når du er ferdig.
Jeg holder på med julegavene og er som alltid litt på etterskudd. Så jeg multitasker på følgende:
Et kjappstrikkaskjørt
En guttebassshorts
En snøløvgenser
Og så skal jeg jo strikke til min egen lille som kommer i mai. Det er jo sistnevnte jeg aller helst vil gjøre [emoji1]
Tror det er den berømmelige oppleggssyka. Det er skrekkelig mye kjekkere å begynne på noe nytt enn og gjøre noe helt ferdig [emoji28]Wow, så flink du er. Jeg prøvde å drive med to prosjekter nå men funket dårlig. Ja skjønner at du helst vil strikke til den i magen, det er det jeg begynte med og har gått over til julegaver.
Tror det er den berømmelige oppleggssyka. Det er skrekkelig mye kjekkere å begynne på noe nytt enn og gjøre noe helt ferdig [emoji28]
Hva skal du strikke?
Tror det er den berømmelige oppleggssyka. Det er skrekkelig mye kjekkere å begynne på noe nytt enn og gjøre noe helt ferdig [emoji28]
Eller magic loop på en lenger rundpinneDersom du feller av sånn litt etter litt og strikker sammen toppen så må du nok bytte til sett pinner etterhvert.
![]()
![]()
Da har jeg endelig blitt ferdig med mitt andre sett sko, og de minste jeg har laget. Sømmen ble bedre denne gangen. Og er egentlig litt stolt[emoji4][emoji1305]
I alle fall morsommere enn å feste tråder og montere....Tror det er den berømmelige oppleggssyka. Det er skrekkelig mye kjekkere å begynne på noe nytt enn og gjøre noe helt ferdig [emoji28]
Det klarer jeg ikke..Eller magic loop på en lenger rundpinne
Bm: eier ikke settpinner
Mens jeg ikke klarer dette med fem pinner og da må man jo dessuten ha mye mer pinner.Det klarer jeg ikke..
Har alle i et pennal, tar ikke mye plassMens jeg ikke klarer dette med fem pinner og da må man jo dessuten ha mye mer pinner.