Altså, dette skal bli halsen og skal snart begynne med vrangborden opp, men dersom man feller slik jeg allerede har gjort til mang går tom for masker og syr igjen hullet i midten bør det gå braHaha! Hvordan blir midten da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Altså, dette skal bli halsen og skal snart begynne med vrangborden opp, men dersom man feller slik jeg allerede har gjort til mang går tom for masker og syr igjen hullet i midten bør det gå braHaha! Hvordan blir midten da?
Hva skal du strikke?
Klar for julegavestrikk. Utrolig kjedelige farger. Men så lenge barna blir fornøyde, går det vel fint.
Slik ble sokkene [emoji39][emoji39] Ble ikke helt like, men jeg er stolt jeg faktisk klarte det [emoji2][emoji2]
Er det noen som har en enkel babylue jeg kan prøve å strikke? [emoji1348][emoji259]
De ble kjempe søte[emoji7] ja har selv lyst på en oppskrift på enkel babylue.
Jeg tør ikke strikke julegaver.
Er redd mottaker ikke vil bli fornøyd
Slik ble sokkene [emoji39][emoji39] Ble ikke helt like, men jeg er stolt jeg faktisk klarte det [emoji2][emoji2]
Er det noen som har en enkel babylue jeg kan prøve å strikke? [emoji1348][emoji259]
Har også blitt veldig glad for det vi har fått, men jeg er litt fersk på det og har ikke helt selvtilliten når det kommer til strikking..De jeg kjenner blir alltid glade for strikkede julegaver
Dersom du feller av sånn litt etter litt og strikker sammen toppen så må du nok bytte til sett pinner etterhvert.Men apropos lue, mamma sier at jeg må bruke 4 pinner snart. Jeg er tydeligvis fullstendig uvitende, for jeg trodde jeg kunne bruke rundpinne hele veien. Jaja.
Jeg holder på med en lue.
https://www.garnstudio.com/pattern.php?id=3958&cid=1#pattern_content
Glattstrikk. Strikkes rundt. Kjempeenkel
Den eneste utfordringen jeg har hatt er å felle, men det går kjempefint så fort du skjønner hvordan. Og du vet helt sikkert hvordan du skal gjøre det vil jeg tro
Har også blitt veldig glad for det vi har fått, men jeg er litt fersk på det og har ikke helt selvtilliten når det kommer til strikking..
Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke koblet den.Dersom du feller av sånn litt etter litt og strikker sammen toppen så må du nok bytte til sett pinner etterhvert.
Har bare strikket en 1,5 år så er ganske fersk...Det du har strikket og lagt ut bilder av har jo vært veldig flott. Jeg tror nok at folk vil like å få det i gave
Så utrolig nydelige de er
Da har jeg endelig blitt ferdig med mitt andre sett sko, og de minste jeg har laget. Sømmen ble bedre denne gangen. Og er egentlig litt stolt[emoji4][emoji1305]
Så utrolig nydelige de er
Men apropos lue, mamma sier at jeg må bruke 4 pinner snart. Jeg er tydeligvis fullstendig uvitende, for jeg trodde jeg kunne bruke rundpinne hele veien. Jaja.