19534028_1857048374569491_6183784850676252672_n.jpg

En slik :)
 
Jeg holder på med julegavene og er som alltid litt på etterskudd. Så jeg multitasker på følgende:
Et kjappstrikkaskjørt
En guttebassshorts
En snøløvgenser

Og så skal jeg jo strikke til min egen lille som kommer i mai. Det er jo sistnevnte jeg aller helst vil gjøre [emoji1]
 
Jeg holder på med julegavene og er som alltid litt på etterskudd. Så jeg multitasker på følgende:
Et kjappstrikkaskjørt
En guttebassshorts
En snøløvgenser

Og så skal jeg jo strikke til min egen lille som kommer i mai. Det er jo sistnevnte jeg aller helst vil gjøre [emoji1]

Wow, så flink du er. Jeg prøvde å drive med to prosjekter nå men funket dårlig. Ja skjønner at du helst vil strikke til den i magen, det er det jeg begynte med og har gått over til julegaver.
 
Tror det er den berømmelige oppleggssyka. Det er skrekkelig mye kjekkere å begynne på noe nytt enn og gjøre noe helt ferdig [emoji28]

Hahaha, høres kjent ut[emoji12][emoji85]
 
Tror det er den berømmelige oppleggssyka. Det er skrekkelig mye kjekkere å begynne på noe nytt enn og gjøre noe helt ferdig [emoji28]

Hihi, veldig sant!
 
Tror det er den berømmelige oppleggssyka. Det er skrekkelig mye kjekkere å begynne på noe nytt enn og gjøre noe helt ferdig [emoji28]
I alle fall morsommere enn å feste tråder og montere....
 
Back
Topp