Hjertemor
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Mailykke 2018
Sommerfuglene
Februarbarna 2020
Eller sko, kanskje ;-)
Takk[emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eller sko, kanskje ;-)
Akkurat nå holder jeg på med en flæsekjole
dette er ikke mitt strikketøy altså. Funnet på google
En slik
En slik
takk for det det kan jeg prøve påÅhhh så søtt[emoji7] lykke til, håper du legger ut Bilde når du er ferdig.
Jeg holder på med julegavene og er som alltid litt på etterskudd. Så jeg multitasker på følgende:
Et kjappstrikkaskjørt
En guttebassshorts
En snøløvgenser
Og så skal jeg jo strikke til min egen lille som kommer i mai. Det er jo sistnevnte jeg aller helst vil gjøre [emoji1]
Tror det er den berømmelige oppleggssyka. Det er skrekkelig mye kjekkere å begynne på noe nytt enn og gjøre noe helt ferdig [emoji28]Wow, så flink du er. Jeg prøvde å drive med to prosjekter nå men funket dårlig. Ja skjønner at du helst vil strikke til den i magen, det er det jeg begynte med og har gått over til julegaver.
Tror det er den berømmelige oppleggssyka. Det er skrekkelig mye kjekkere å begynne på noe nytt enn og gjøre noe helt ferdig [emoji28]
Hva skal du strikke?
Tror det er den berømmelige oppleggssyka. Det er skrekkelig mye kjekkere å begynne på noe nytt enn og gjøre noe helt ferdig [emoji28]
Eller magic loop på en lenger rundpinneDersom du feller av sånn litt etter litt og strikker sammen toppen så må du nok bytte til sett pinner etterhvert.
Da har jeg endelig blitt ferdig med mitt andre sett sko, og de minste jeg har laget. Sømmen ble bedre denne gangen. Og er egentlig litt stolt[emoji4][emoji1305]
I alle fall morsommere enn å feste tråder og montere....Tror det er den berømmelige oppleggssyka. Det er skrekkelig mye kjekkere å begynne på noe nytt enn og gjøre noe helt ferdig [emoji28]
Det klarer jeg ikke..Eller magic loop på en lenger rundpinne
Bm: eier ikke settpinner
Mens jeg ikke klarer dette med fem pinner og da må man jo dessuten ha mye mer pinner.Det klarer jeg ikke..
Har alle i et pennal, tar ikke mye plassMens jeg ikke klarer dette med fem pinner og da må man jo dessuten ha mye mer pinner.