Strikketråd

Ja kjøpte sånn garnpakke. Kom kjempe raskt anbefales
Da skal jeg nok kjøpe en sånn. Prøvde å finne bare oppskriften, men det gikk ikke an å kjøpe. Har et rimelig stort lager med garn :D
 
Da skal jeg nok kjøpe en sånn. Prøvde å finne bare oppskriften, men det gikk ikke an å kjøpe. Har et rimelig stort lager med garn :D
Hehe stort garnlager her også, men garnet som følger med er super deilig. Og så har du jo oppskriften om du vil strikke flere eller prøve annet garn
 
Kjempe fine plagg :Heartred KFO er en av favorittene mine og, sammen Petiteknit og Ministrikk. Tenkte legge opp til en Olives strømpebukse.
Ja, den er fin! Men det ser ut som uendelig mange fletter, da. Tar sin tid!

Og takk!
 
Ja, den er fin! Men det ser ut som uendelig mange fletter, da. Tar sin tid!

Og takk!
Det er ingen fletter på den jeg har oppskrift på. Kanskje det er to forskjellige vi tenker på? Det er en i ribb, og en i glattstrikk. Vil helst ha den i ribb, men har allerede oppskrift på den i glattstrikk og det blir så dyrt å kjøpe single oppskrifter.
 
Hehe stort garnlager her også, men garnet som følger med er super deilig. Og så har du jo oppskriften om du vil strikke flere eller prøve annet garn
Det er sant! Vi pleide å ha minste i babynestet ved siden av oss i sofaen da hun var nyfødt, tenker det da kan være deilig med en sånn pose siden ull puster. Dale pure Eco og baby Eco er deilig, ja! Husker du hvilke str pinner du strikka den på?
 
Det er ingen fletter på den jeg har oppskrift på. Kanskje det er to forskjellige vi tenker på? Det er en i ribb, og en i glattstrikk. Vil helst ha den i ribb, men har allerede oppskrift på den i glattstrikk og det blir så dyrt å kjøpe single oppskrifter.
Det kan veldig godt hende! Ja, det er vel en med noe mønster på nederst, er det den du mener? Den er kjempefin!
 
Det er sant! Vi pleide å ha minste i babynestet ved siden av oss i sofaen da hun var nyfødt, tenker det da kan være deilig med en sånn pose siden ull puster. Dale pure Eco og baby Eco er deilig, ja! Husker du hvilke str pinner du strikka den på?
Åh det husker jeg ikke. Men gjetter på at det kanskje var på pinne 3 eller 3,5.
 
Begynt å strikke kosepose fra bluum :love7 Grønn med flette på :happy: Synes også det virker superkjekt å ha første tiden :) Vi drev hele tiden å surra pledd rundt babyen forrige gang, så med en gang jeg så sånn pose tenkte jeg at det måtte være kjekt! Så det blir første tingen jeg strikker :happy:

Mtp brukstid strikka jeg flere plagg forrige gang som ble brukt mindre enn tre mnd. Og også noe som ikke ble brukt, fordi det ikke var så praktisk allikevel :rolleyes: Så så lenge man tenker selv at man vil ha bruk for og glede av det, selv for en kort periode, så tenker jeg det er fornuftig å strikke :happy::happy: Er uansett koselig å strikke til baby :dummy::angelic:
 
Det kan veldig godt hende! Ja, det er vel en med noe mønster på nederst, er det den du mener? Den er kjempefin!
Åh blondebuksa mener du. Den har jeg strikka til jenta mi :) ellers er kløverstrømpebuksa fin og. Jeg tenker strikke en i bare glattstrikk eller ribb :) henta noen bilder fra nett
 

Vedlegg

  • 8800F2B6-8054-446E-8FC1-FE4BAA03CCC0.png
    8800F2B6-8054-446E-8FC1-FE4BAA03CCC0.png
    150,9 KB · Visninger: 25
  • 29BDA4F1-53EB-4197-8923-19454EEA7B19.png
    29BDA4F1-53EB-4197-8923-19454EEA7B19.png
    152,7 KB · Visninger: 24
  • EBE3AF46-C06E-4029-B81A-85EF0378F619.png
    EBE3AF46-C06E-4029-B81A-85EF0378F619.png
    130,4 KB · Visninger: 23
Måtte ha et nøste til til Ellens hentesett jeg strikker til venninna mi. Drista meg da til å handle inn til denne i 1-2 mnd. Går bare 2 nøster garn.
 

Vedlegg

  • 6CEDB771-2843-45B6-B7D8-5A73FD075CC7.jpeg
    6CEDB771-2843-45B6-B7D8-5A73FD075CC7.jpeg
    32,3 KB · Visninger: 30
Måtte ha et nøste til til Ellens hentesett jeg strikker til venninna mi. Drista meg da til å handle inn til denne i 1-2 mnd. Går bare 2 nøster garn.

Jeg har også handla inn til å strikke den nå i helga :love7 Så fin! Men skal strikke ferdig koseposen før jeg begynner. Bare er så koselig å handle inn :angelic:
 
Jeg har også handla inn til å strikke den nå i helga :love7 Så fin! Men skal strikke ferdig koseposen før jeg begynner. Bare er så koselig å handle inn :angelic:
Hvilke garn og farge valgte du? Har oppskrift på Mondaysuit også :Heartred
 
Hvilke garn og farge valgte du? Har oppskrift på Mondaysuit også :Heartred

Jeg tok den som heter brick :happy: Er det den du har også, eller den samme fargen som på bildet? :Heartred

Hihi den har jeg også kjøpt oppskrift på :angelic: Den er også kjempesøt :love7 Har du kjøpt garn til den også? :)
 
Jeg tok den som heter brick :happy: Er det den du har også, eller den samme fargen som på bildet? :Heartred

Hihi den har jeg også kjøpt oppskrift på :angelic: Den er også kjempesøt :love7 Har du kjøpt garn til den også? :)
Kjøpte Chocolate truffle som på bildet ja. Men Brick er kjempe fin den og! Har masse garn liggende, men vurderer enten Whipped cream eller Camel til Mondaysuit. Har et nøste croissant liggende til ei jakke kanskje :love7
 
Kjøpte Chocolate truffle som på bildet ja. Men Brick er kjempe fin den og! Har masse garn liggende, men vurderer enten Whipped cream eller Camel til Mondaysuit. Har et nøste croissant liggende til ei jakke kanskje :love7

Så fine farger :Heartred:Heartred Har aldri strikket noe med det sunday-garnet før, så var ikke så kjent med fargene fra før, men det er så mange fine :love7 Er det en oppskrift på jakke med det garnet, eller finner du på selv da? :)
 
Så fine farger :Heartred:Heartred Har aldri strikket noe med det sunday-garnet før, så var ikke så kjent med fargene fra før, men det er så mange fine :love7 Er det en oppskrift på jakke med det garnet, eller finner du på selv da? :)
Finner en med samme strikkefasthet :) har oppskrift på Garntopia hentesettet, der er det brukt KFO garn, så det kan fint byttes ut med Sunday.
 
Begynte å strikke karens kyse på bussen i dag. Tenkte det var sånn lite og lurt bussprosjekt. Men det ble litt mer avansert etter vrangborden :p Sånne oppskrifter gjør meg så imponert. Hvordan kommer døm på å gjøre sånn liksom :p
 
C2D9027D-7B64-4816-8B65-68A2F901C260.jpeg

Kveldens prosjekt! Jeg tenkte at hvorfor ikke lage en uro til baby ❤️ Skal lage flere i forskjellige farger :happy:
 
Back
Topp