Takk! Trodde aldri jeg skulle bli ferdigKjempefint Gratulerer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! Trodde aldri jeg skulle bli ferdigKjempefint Gratulerer!
Ferdig med rambaskårjakke Den ser veldig lilla ut på bildet, og knappene ser lyselyse blå ut, men jakka er egentlig burgunder og knappene er hvite Har nå begynt på småtrollbukse. Skal strikke to sånne, en i hver av de to minste størrelsene.
Synes generelt at alt jeg strikker blir veldig stort. Flere som har det sånn? Genseren er str 3 mnd, men jeg synes den ser ut som minst 6 mnd, om ikke 12 Og buksa jeg er begynt på, som er str 0-1 mnd ser også alt for stor ut i livet til å skulle passe en nyfødt.. Veldig kjedelig. Jeg strikker med anbefalte pinner, og synes ikke selv jeg strikker slakt. Heller stramt Før strikka jeg veldig stramt, men har jobba mye med det de siste åra, så nå tror jeg strikkefastheten er ganske grei.
Syns strikkefastheten din ser bra ut på bilde, iallefall.
Har strikka litt mer siden sist. Strikka først en småtrollbukse i str 0-1 mnd, men synes den ble så gigantisk. Kan umulig passe nyfødt. Håper ikke han er så stor iallfall Skulle egentlig strikke en lilla i størrelsen større enn den brune, men bestemte meg for å da heller prøve å strikke en mindre en. Så da ble det litt ekstra garn til overs som jeg strikka “labber“ og lue av Tenker å strikke en jakke til i hvitt, så har jeg et lite sett Fant også litt garn jeg hadde kjøpt inn for å strikke pixielue, så har fått ferdig den også
Så har jeg også strikka et par små ballerinasko og to smokkelenker for å bruke opp restegarn som er igjen. Prøver å bli flinkere på å bruke opp alt. Jeg har så vondt for å kaste det, så blir så jeg tar vare på alle små stumper som blir igjen etter jeg er ferdig med et prosjekt. Og det begynner å bli mye
Jeg sparer på småstumpene til det jeg har strikket til storesøster, så kan jeg bruke det dersom det blir hull. Men klærne hennes blir jo for små før de blir slitt.
Jeg sparer på småstumpene til det jeg har strikket til storesøster, så kan jeg bruke det dersom det blir hull. Men klærne hennes blir jo for små før de blir slitt.
Hvis man har oppbevaring plass, burde du legge hver stump i en liten plastpose med en lapp der det står hvilket plagg den hører til. Da er det letter å finne rett stump hvis det nå blir hullHihi, ja, de vokser så fort Kjekt å spare på det sånn sett ja! Det var lurt