Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har kommet halvveis på fuglemammas omslagsbody, har fokusert på å strikke to vottepar til søstrene mine. En tommel igjen.
Har liksom ikke lyst å strikke så veldig mye mer før jeg vet kjønn. Men da har jeg jo plutselig dårlig tid igjen for alt jeg vil strikke
Første pri er å få lagt opp til et teppe, og så strikke sokker og votter. Mamma strikker hentesett, en nøytral dress som jo kan brukes utover høsten også
Ikke som jeg kan se etter et raskt google søk... Vet ikke om "myk start" boka er så himla dyr da?Vet du om oppskriften på fuglemammas omslagsbody selges på nett noe sted? Den er så fin!
Har endelig kommet litt i gang med strikking igjen, og da har jeg fått ferdig sunday suit Endelig Og fått strikka en Vingedress fra klompelompe. Har brukt bare restegarn på Vingedress, så det ble litt snål fargekombinasjon, men jeg er fornøyd med den siden det er første plagget jeg har strikket med restegarn
Har nå begynt på rambaskårjakke fra klompelompe
Bilder?
Takk, bestilte fra minlillehobbySå fint! Hvor har du bestilt?
Ja, det glemte jeg Koselig at du ville se
Wow, så utrolig fine ting! Synes fargekombinasjonen ble stilig, jeg. Tenk at det snart skal være en liten baby inni der!
Jeg kan ikke strikke, så jeg har kjøpt litt hjemmestrikk på nett! Svigermor strikker litt, men dessverre ikke helt min eller vår stil - og jeg syns ikke det er veldig babyaktig i farge, garn osv.. derfor klarte jeg ikke å ikke kjøpe noe utenom
Har en venninne som skal strikke et sett til babyen i str 6 mnd
En god blanding har kommet over ting i kjøpt og salg grupper på Facebook. Enten helt nytt eller knapt brukt. Bestilt et sett fra fødebagen (?). Også bestiller jeg helt egenbestemt fra min venninne. pluss at mamma har forelsket seg helt i et hentesett som hun vet om noen som kan bestilles etter eget ønske av noen hun kjennerSå kjekt! Er det sånn at du bestiller noe spesifikt fra en privatperson eller er det noen som har strikka plagg på forhånd som man kan kjøpe? Så fin venninne du har! Det er nok kjempekoselig for både henne og deg Jeg synes også det er koselig å strikke for venninner