Strikketråd

Det går opp og ned med strikkinga her også. Har hatt mye hodeverk igjen, og vonde nakke og skuldre. Så nå har strikketøyet fått ligge i fred en god stund. Heldigvis har vi god tid enda :hilarious:
 
Får så lyst til å begynne å strikke igjen!
Har bestilt seaside set fra petiteknit som første strikkeplagg fra mammaen min, da. Lyst til å strikke selmas sovedrakt selv :happy: har mye etter kommende storesøster som er nøytralt også :happy:
 
Har endelig fått strikket litt igjen. Strikket en bukse etter inspirasjon fra en her inne :). Skal prøve å få tatt et bilde i morgen.
 
Må starte opp på sunday suit igjen nå snart. Er vel kommet ca en fjerdedel på vei :p Med dette tempoet rekker jeg vel kanskje å bli ferdig innen baby kommer :wacky: Har lyst til å iallfall strikke et babyteppe også, så må komme i gang igjen :p
 
Har kommet halvveis på fuglemammas omslagsbody, har fokusert på å strikke to vottepar til søstrene mine. En tommel igjen.
Har liksom ikke lyst å strikke så veldig mye mer før jeg vet kjønn. Men da har jeg jo plutselig dårlig tid igjen for alt jeg vil strikke :hilarious:
Første pri er å få lagt opp til et teppe, og så strikke sokker og votter. Mamma strikker hentesett, en nøytral dress som jo kan brukes utover høsten også :happy:
 
Har kommet halvveis på fuglemammas omslagsbody, har fokusert på å strikke to vottepar til søstrene mine. En tommel igjen.
Har liksom ikke lyst å strikke så veldig mye mer før jeg vet kjønn. Men da har jeg jo plutselig dårlig tid igjen for alt jeg vil strikke :hilarious:
Første pri er å få lagt opp til et teppe, og så strikke sokker og votter. Mamma strikker hentesett, en nøytral dress som jo kan brukes utover høsten også :happy:

Vet du om oppskriften på fuglemammas omslagsbody selges på nett noe sted? Den er så fin! :)
 
Vet du om oppskriften på fuglemammas omslagsbody selges på nett noe sted? Den er så fin! :)
Ikke som jeg kan se etter et raskt google søk... Vet ikke om "myk start" boka er så himla dyr da? :happy:
 
Bukse og krage til den lille i magen. Hvis det viser seg å være en gutt havner kragen i gaveskuffen.

Skjermbilde 2020-03-25 kl. 21.52.13.png
 
Fikk garn og perler jeg ventet på til hekleprosjektene idag :woot::Heartblue

000A6F8D-9D13-4A69-AFFF-709BC2217F2B.jpeg
 
Har endelig kommet litt i gang med strikking igjen, og da har jeg fått ferdig sunday suit :dance011 Endelig :p Og fått strikka en Vingedress fra klompelompe. Har brukt bare restegarn på Vingedress, så det ble litt snål fargekombinasjon, men jeg er fornøyd med den siden det er første plagget jeg har strikket med restegarn :p

Har nå begynt på rambaskårjakke fra klompelompe :)
 
Har endelig kommet litt i gang med strikking igjen, og da har jeg fått ferdig sunday suit :dance011 Endelig :p Og fått strikka en Vingedress fra klompelompe. Har brukt bare restegarn på Vingedress, så det ble litt snål fargekombinasjon, men jeg er fornøyd med den siden det er første plagget jeg har strikket med restegarn :p

Har nå begynt på rambaskårjakke fra klompelompe :)

Bilder? :)
 

Vedlegg

  • 9D5F92DF-49E9-4DA8-91C7-F8BD58E65E29.jpeg
    9D5F92DF-49E9-4DA8-91C7-F8BD58E65E29.jpeg
    46,4 KB · Visninger: 19
  • A9CB1410-41D1-4035-A845-A4DE7B845178.jpeg
    A9CB1410-41D1-4035-A845-A4DE7B845178.jpeg
    52 KB · Visninger: 20
  • 536C982C-7D41-4DD6-A87E-E2D93CA0953B.jpeg
    536C982C-7D41-4DD6-A87E-E2D93CA0953B.jpeg
    65,7 KB · Visninger: 19
  • 0D8115FA-6380-4EE7-A1D0-D2DB6E733EA9.jpeg
    0D8115FA-6380-4EE7-A1D0-D2DB6E733EA9.jpeg
    50,2 KB · Visninger: 19
Jeg kan ikke strikke, så jeg har kjøpt litt hjemmestrikk på nett! Svigermor strikker litt, men dessverre ikke helt min eller vår stil - og jeg syns ikke det er veldig babyaktig i farge, garn osv.. derfor klarte jeg ikke å ikke kjøpe noe utenom :hilarious::facepalm:
Har en venninne som skal strikke et sett til babyen i str 6 mnd :love7
 
Wow, så utrolig fine ting! :Heartred Synes fargekombinasjonen ble stilig, jeg. Tenk at det snart skal være en liten baby inni der! :)

Åå, tusen takk:Heartred Det var veldig hyggelig! :smiley-angelic003 Ermene og bena har ikke helt samme hvitfarge, men det synes best i dagslys :smiley-angelic006 Også synes jeg det ble litt mindre synlig når jeg tok gule knapper. Da ble det liksom masse forskjellige farger uansett :angelic: Jaa, det blir så koselig :dummy: :love7 Blir stas når vi kan kle på de små det vi har laget :love017
 
Jeg kan ikke strikke, så jeg har kjøpt litt hjemmestrikk på nett! Svigermor strikker litt, men dessverre ikke helt min eller vår stil - og jeg syns ikke det er veldig babyaktig i farge, garn osv.. derfor klarte jeg ikke å ikke kjøpe noe utenom :hilarious::facepalm:
Har en venninne som skal strikke et sett til babyen i str 6 mnd :love7

Så kjekt! Er det sånn at du bestiller noe spesifikt fra en privatperson eller er det noen som har strikka plagg på forhånd som man kan kjøpe? :) Så fin venninne du har! Det er nok kjempekoselig for både henne og deg :love017 Jeg synes også det er koselig å strikke for venninner :love017
 
Så kjekt! Er det sånn at du bestiller noe spesifikt fra en privatperson eller er det noen som har strikka plagg på forhånd som man kan kjøpe? :) Så fin venninne du har! Det er nok kjempekoselig for både henne og deg :love017 Jeg synes også det er koselig å strikke for venninner :love017
En god blanding :) har kommet over ting i kjøpt og salg grupper på Facebook. Enten helt nytt eller knapt brukt. Bestilt et sett fra fødebagen (?). Også bestiller jeg helt egenbestemt fra min venninne. pluss at mamma har forelsket seg helt i et hentesett som hun vet om noen som kan bestilles etter eget ønske av noen hun kjenner :hilarious:
 
Back
Topp