Strikketråd

En tråd i 'Våre bilder og dagbøker' startet av mammatilmathilde, 30 Des 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. hani94 Elsker forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

BDF5761F-18DE-4C8C-AD6B-5CA369915307.jpeg

Mangler bare noen små hjerter/baller så er alt ferdig... Og selve uro’a til å henge de i da :woot:

• Hjertelig Hjertelig x 10
    • Liker Liker x 1
  2. Hannelore.tmp Elsker forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

Å, så søte :love7 Finner du på selv, eller er det en oppskrift? Så utrolig koselig ting å både lage og bruke :Heartred:Heartred

3. hani94 Elsker forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Jeg kan ikke å lese oppskrifter :hilarious: Lærte meg å hekle ved å se på youtube, å det første jeg noen sinne hekla var en kjole som tantebarnet mitt har brukt! Disse har jeg søkt opp på youtube.
    Så lenge du kan de grunnleggende med hekling kan du lage alt du vil! Jeg har heklet denne ku-bamsen (legger ved bilde) til tantebarnet mitt på "feelingen", laget oppskriften mens jeg holdt på :)

Vedlagte filer:

• Hjertelig Hjertelig x 4
  4. Hannelore.tmp Elsker forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

Å herrigud så søt :love7 Du er flink! Jeg tror nok jeg måtte hatt en oppskrift :angelic: Jeg kan hekle litt, men har bare hekla veske og små kurver :rolleyes::angelic: Veldig basic :p Kanskje jeg prøver meg på noen dyr etterhvert. De var innmarri søte de du har laget :love7

5. hani94 Elsker forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Hehe takk! :woot: Bare søk på engelsk på youtube så finner du faktisk nesten alt du måtte ønske å hekle :rolleyes: Jeg kan ikke lese oppskrifter på norsk fordi jeg bare vet hva ting heter på engelsk :hilarious:

I 2018 hadde jeg skikkelig hekledilla, hekla flere vognlenker, klær, rundt 4 ryggsekker (hvor 2 små og 2 store) og disse jordbær sekkene som tantebarna fikk til jul :love017

Vedlagte filer:

• Hjertelig Hjertelig x 4
  6. Hannelore.tmp Elsker forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

Ååå hællenussen døm var jo supersøte :love7 Så heldige tantebarn :love7

Blir veldig inspirert av å se hva du har klart å lage, så kanskje jeg prøver meg etterhvert :D Får sjekke ut noen videoer, tusen takk for tips! :happy::happy: Bare jeg ikke får for høye forventninger til meg selv nå da, etter å ha sett hvordan dine ting blir. :hilarious: Mine blir sikkert sånn «oi, er det ungen som har laget den selv?» :hilarious: hihi jaja, man må vel starte en plass :angelic: Du er iallfall kjempeflink :D Gleder meg til å se videre utover hva mer du lager :happy::happy:

7. .mortil3. Forelsket i forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

Så utrolig fine ting du hekler :D

8. .mortil3. Forelsket i forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

Har du oppskrift på de sekkene eller link til youtube?

9. hani94 Elsker forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Her er link til første video :happy: https://youtu.be/RBe-VuiI0oM

• Hjertelig Hjertelig x 1
  10. .mortil3. Forelsket i forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

11. Tufso86 Elsker forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Jeg har strikket ferdig Mondaysuit og Karens kyse fra Petiteknit. Synes selv det ble nydelig❤️ Tenkte å bytte ut båndet i lua med enten blått eller rosa etter ordinær ul, men synes det var ganske fint slik som det er nå også☺️

Vedlagte filer:

• Hjertelig Hjertelig x 6
    • Liker Liker x 2
  12. isks90 Gift med forumet Tilgangsansvarlig ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Nydelig :love017

13. Lilje92 Elsker forumet Junilykke 2020 ♡

Både heldrakten og den kysa er bare så nydelige ♥ Har strikket begge selv! Den kysa blir nok strikket i flere farger etterhvert :) Egentlig alt fra petiteknit er superfint som regel!

14. Tufso86 Elsker forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Ja, utrolig masse fint❤️ Strikker Ellens lekesett nå, syntes den jakken var så fin. ☺️

15. Lilje92 Elsker forumet Junilykke 2020 ♡

Jaa, har strikket det også! To faktisk En i bomull/ull og en litt større i alpakka til høst/vinter :)

• Liker Liker x 1
  16. Tufso86 Elsker forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Jeg kjøpte Sandnes sunday garn og strikker i det nå, i den litt mørke brune fargen

17. Lilje92 Elsker forumet Junilykke 2020 ♡

Oo, det blir sikkert veldig fint! Jeg strikker en ankers drakt i akkurat det garnet :D

• Vinner Vinner x 1
  18. Hannelore.tmp Elsker forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

Har strikka en kosepose med fletter på, og begynte på sunday suit, men så plutselig stoppa det helt opp gitt. Kvalmen kom for fullt, og nå orker ikke jeg heller strikke mer :depressed: Håper det gir seg snart nå, for jeg vil fortsette på dressen :p

19. Shittpomfritt Glad i forumet

Ja‍♀️‍♀️ Strikker vanligvis MYYE. Nå, ingenting.. håper det kommer tilbake snart

20. eudaimonia Glad i forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

Denne gule buksen var kjempefin! Jeg har blitt inspirert og har kjøpt med meg garn til hyttetur og vinterferie i morgen :happy:

Del denne siden