Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 317438
Mangler bare noen små hjerter/baller så er alt ferdig... Og selve uro’a til å henge de i da
Jeg kan ikke å lese oppskrifter Lærte meg å hekle ved å se på youtube, å det første jeg noen sinne hekla var en kjole som tantebarnet mitt har brukt! Disse har jeg søkt opp på youtube.Å, så søte Finner du på selv, eller er det en oppskrift? Så utrolig koselig ting å både lage og bruke
Jeg kan ikke å lese oppskrifter Lærte meg å hekle ved å se på youtube, å det første jeg noen sinne hekla var en kjole som tantebarnet mitt har brukt! Disse har jeg søkt opp på youtube.
Så lenge du kan de grunnleggende med hekling kan du lage alt du vil! Jeg har heklet denne ku-bamsen (legger ved bilde) til tantebarnet mitt på "feelingen", laget oppskriften mens jeg holdt på
Hehe takk! Bare søk på engelsk på youtube så finner du faktisk nesten alt du måtte ønske å hekle Jeg kan ikke lese oppskrifter på norsk fordi jeg bare vet hva ting heter på engelskÅ herrigud så søt Du er flink! Jeg tror nok jeg måtte hatt en oppskrift Jeg kan hekle litt, men har bare hekla veske og små kurver Veldig basic Kanskje jeg prøver meg på noen dyr etterhvert. De var innmarri søte de du har laget
Hehe takk! Bare søk på engelsk på youtube så finner du faktisk nesten alt du måtte ønske å hekle Jeg kan ikke lese oppskrifter på norsk fordi jeg bare vet hva ting heter på engelsk
I 2018 hadde jeg skikkelig hekledilla, hekla flere vognlenker, klær, rundt 4 ryggsekker (hvor 2 små og 2 store) og disse jordbær sekkene som tantebarna fikk til jul
Hehe takk! Bare søk på engelsk på youtube så finner du faktisk nesten alt du måtte ønske å hekle Jeg kan ikke lese oppskrifter på norsk fordi jeg bare vet hva ting heter på engelsk
I 2018 hadde jeg skikkelig hekledilla, hekla flere vognlenker, klær, rundt 4 ryggsekker (hvor 2 små og 2 store) og disse jordbær sekkene som tantebarna fikk til jul
Her er link til første video https://youtu.be/RBe-VuiI0oMHar du oppskrift på de sekkene eller link til youtube?
Tuuusen takkHer er link til første video https://youtu.be/RBe-VuiI0oM
NydeligJeg har strikket ferdig Mondaysuit og Karens kyse fra Petiteknit. Synes selv det ble nydelig Tenkte å bytte ut båndet i lua med enten blått eller rosa etter ordinær ul, men synes det var ganske fint slik som det er nå også
Jeg har strikket ferdig Mondaysuit og Karens kyse fra Petiteknit. Synes selv det ble nydelig Tenkte å bytte ut båndet i lua med enten blått eller rosa etter ordinær ul, men synes det var ganske fint slik som det er nå også
Ja, utrolig masse fint Strikker Ellens lekesett nå, syntes den jakken var så fin.Både heldrakten og den kysa er bare så nydelige ♥ Har strikket begge selv! Den kysa blir nok strikket i flere farger etterhvert Egentlig alt fra petiteknit er superfint som regel!
Ja, utrolig masse fint Strikker Ellens lekesett nå, syntes den jakken var så fin.
Jeg kjøpte Sandnes sunday garn og strikker i det nå, i den litt mørke brune fargenJaa, har strikket det også! To faktisk En i bomull/ull og en litt større i alpakka til høst/vinter
Jeg kjøpte Sandnes sunday garn og strikker i det nå, i den litt mørke brune fargen
Flere som ikke orker å strikke? Enten er det kvalmen eller energinivået blir jo aldri ferdig med fuglemammas omslagsbody
Ja Strikker vanligvis MYYE. Nå, ingenting.. håper det kommer tilbake snartFlere som ikke orker å strikke? Enten er det kvalmen eller energinivået blir jo aldri ferdig med fuglemammas omslagsbody
Jeg har jo sjanser litt på at det blir jente hvis ikke gir jeg det vekk i gave..
Strikket dette i august/september da jeg var gravid. Tør ikke starte på noe nytt ennå...
Vis vedlegget 315937 Vis vedlegget 315936 Vis vedlegget 315935
Har planer om å strikke dette:
- Billebælue fra klompelompe
- Flere rompere
- Flere bukser
- Jakke fra klompelompe
- Dahlia genser hvis jente
- Bellateppe hvis jente
- Annet teppe hvis gutt
- Fuglemammas omslagsbody fra Myk Start