Tenker den kan brukes masse i starten da. Kjøpte du oppskrift og garn på bluum?
Ja kjøpte sånn garnpakke. Kom kjempe raskt anbefales
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenker den kan brukes masse i starten da. Kjøpte du oppskrift og garn på bluum?
Da skal jeg nok kjøpe en sånn. Prøvde å finne bare oppskriften, men det gikk ikke an å kjøpe. Har et rimelig stort lager med garnJa kjøpte sånn garnpakke. Kom kjempe raskt anbefales
Hehe stort garnlager her også, men garnet som følger med er super deilig. Og så har du jo oppskriften om du vil strikke flere eller prøve annet garnDa skal jeg nok kjøpe en sånn. Prøvde å finne bare oppskriften, men det gikk ikke an å kjøpe. Har et rimelig stort lager med garn
Ja, den er fin! Men det ser ut som uendelig mange fletter, da. Tar sin tid!Kjempe fine plagg KFO er en av favorittene mine og, sammen Petiteknit og Ministrikk. Tenkte legge opp til en Olives strømpebukse.
Det er ingen fletter på den jeg har oppskrift på. Kanskje det er to forskjellige vi tenker på? Det er en i ribb, og en i glattstrikk. Vil helst ha den i ribb, men har allerede oppskrift på den i glattstrikk og det blir så dyrt å kjøpe single oppskrifter.Ja, den er fin! Men det ser ut som uendelig mange fletter, da. Tar sin tid!
Og takk!
Det er sant! Vi pleide å ha minste i babynestet ved siden av oss i sofaen da hun var nyfødt, tenker det da kan være deilig med en sånn pose siden ull puster. Dale pure Eco og baby Eco er deilig, ja! Husker du hvilke str pinner du strikka den på?Hehe stort garnlager her også, men garnet som følger med er super deilig. Og så har du jo oppskriften om du vil strikke flere eller prøve annet garn
Det kan veldig godt hende! Ja, det er vel en med noe mønster på nederst, er det den du mener? Den er kjempefin!Det er ingen fletter på den jeg har oppskrift på. Kanskje det er to forskjellige vi tenker på? Det er en i ribb, og en i glattstrikk. Vil helst ha den i ribb, men har allerede oppskrift på den i glattstrikk og det blir så dyrt å kjøpe single oppskrifter.
Åh det husker jeg ikke. Men gjetter på at det kanskje var på pinne 3 eller 3,5.Det er sant! Vi pleide å ha minste i babynestet ved siden av oss i sofaen da hun var nyfødt, tenker det da kan være deilig med en sånn pose siden ull puster. Dale pure Eco og baby Eco er deilig, ja! Husker du hvilke str pinner du strikka den på?
Åh blondebuksa mener du. Den har jeg strikka til jenta mi ellers er kløverstrømpebuksa fin og. Jeg tenker strikke en i bare glattstrikk eller ribb henta noen bilder fra nettDet kan veldig godt hende! Ja, det er vel en med noe mønster på nederst, er det den du mener? Den er kjempefin!
Måtte ha et nøste til til Ellens hentesett jeg strikker til venninna mi. Drista meg da til å handle inn til denne i 1-2 mnd. Går bare 2 nøster garn.
Hvilke garn og farge valgte du? Har oppskrift på Mondaysuit ogsåJeg har også handla inn til å strikke den nå i helga Så fin! Men skal strikke ferdig koseposen før jeg begynner. Bare er så koselig å handle inn
Hvilke garn og farge valgte du? Har oppskrift på Mondaysuit også
Kjøpte Chocolate truffle som på bildet ja. Men Brick er kjempe fin den og! Har masse garn liggende, men vurderer enten Whipped cream eller Camel til Mondaysuit. Har et nøste croissant liggende til ei jakke kanskjeJeg tok den som heter brick Er det den du har også, eller den samme fargen som på bildet?
Hihi den har jeg også kjøpt oppskrift på Den er også kjempesøt Har du kjøpt garn til den også?
Kjøpte Chocolate truffle som på bildet ja. Men Brick er kjempe fin den og! Har masse garn liggende, men vurderer enten Whipped cream eller Camel til Mondaysuit. Har et nøste croissant liggende til ei jakke kanskje
Finner en med samme strikkefasthet har oppskrift på Garntopia hentesettet, der er det brukt KFO garn, så det kan fint byttes ut med Sunday.Så fine farger Har aldri strikket noe med det sunday-garnet før, så var ikke så kjent med fargene fra før, men det er så mange fine Er det en oppskrift på jakke med det garnet, eller finner du på selv da?
Finner en med samme strikkefasthet har oppskrift på Garntopia hentesettet, der er det brukt KFO garn, så det kan fint byttes ut med Sunday.