Strikketråd

En tråd i 'Våre bilder og dagbøker' startet av mammatilmathilde, 30 Des 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Hannelore.tmp Elsker forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

Så lurt! Det er jo helt supert :happy::happy: Høres ut som du har fått tak i en del da :D Så koselig å handle inn og gjøre klart :dummy::Heartred

2. isks90 Gift med forumet Tilgangsansvarlig ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Ja, her er altfor mye på plass :p mangler enda noe klær.. håndklær, sengetøy, stelleprodukter osv :p

3. Hannelore.tmp Elsker forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

Stelleprodukter mangler vi også litt av :D Ellers er mye på plass her også :angelic: Har igjen mye fra storebror, så er stort sett ting vi trenger to av som mangler, typ sånn vognpose, stol og seng og sånt :) også litt strikkeplagg :angelic::angelic::p

4. isks90 Gift med forumet Tilgangsansvarlig ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Her var det minimalt igjen etter storebrødrene :rolleyes:

5. Hannelore.tmp Elsker forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

Gøy å få handle alt på nytt da :happy:

6. isks90 Gift med forumet Tilgangsansvarlig ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Jepp - for tredje gang :hilarious:

• Morsom Morsom x 1
  7. Hannelore.tmp Elsker forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

Kommet et lite stykke på vei med rambaskårjakke - veldig artig å strikke! Mest fordi det er str 3 mnd, går fort fremover :p Blir langt fra perfekt, men jeg er fornøyd, og da er det godt nok :p

Vedlagte filer:

• image.jpg
      image.jpg
      Filstørrelse:
      77,1 KB
      Visninger:
      21
    • Hjertelig Hjertelig x 3
  8. isks90 Gift med forumet Tilgangsansvarlig ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Jeg kan ikke strikke, aldri strikket. Men nå har jeg begynt på babyteppe. Verdens enkleste vel og merke :hilarious:

• Vinner Vinner x 1
  9. Hannelore.tmp Elsker forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

Er det etter et mønster, eller bare strikker du bare? :)

10. isks90 Gift med forumet Tilgangsansvarlig ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Mønster nei :hilarious: frem og tilbake :p

11. Hannelore.tmp Elsker forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

Flink da! :D Godt gjort å starte på et helt teppe! Det blir kjempebra :happy: Spent på å se resultatet :)

12. isks90 Gift med forumet Tilgangsansvarlig ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Det er litt småfeil jevnt over :hilarious::facepalm:

13. Silkehår Andre møte med forumet

Er det noen som har lyst til å komme med tips til guttestrikk? Blir helt overveldet av alt som finnes, så kanskje noen har erfaringer med oppskrifter :bookworm:

14. Hannelore.tmp Elsker forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

Det er litt av sjarmen med å ha laga det selv, det skal være sånn :happy::happy::D

15. isks90 Gift med forumet Tilgangsansvarlig ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Vi får se om jeg er enig til slutt :hilarious:

• Morsom Morsom x 1
  16. isks90 Gift med forumet Tilgangsansvarlig ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Da satt man her da.. :hilarious:

FD4FB566-64D1-498A-BF3C-A979C04EA9E8.jpeg

• Hjertelig Hjertelig x 1
  17. Hannelore.tmp Elsker forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

Ferdig med rambaskårjakke :happy: Den ser veldig lilla ut på bildet, og knappene ser lyselyse blå ut, men jakka er egentlig burgunder og knappene er hvite :p Har nå begynt på småtrollbukse. Skal strikke to sånne, en i hver av de to minste størrelsene.

Synes generelt at alt jeg strikker blir veldig stort. Flere som har det sånn? Genseren er str 3 mnd, men jeg synes den ser ut som minst 6 mnd, om ikke 12 :p Og buksa jeg er begynt på, som er str 0-1 mnd ser også alt for stor ut i livet til å skulle passe en nyfødt.. Veldig kjedelig. Jeg strikker med anbefalte pinner, og synes ikke selv jeg strikker slakt. Heller stramt :p Før strikka jeg veldig stramt, men har jobba mye med det de siste åra, så nå tror jeg strikkefastheten er ganske grei. :angelic:

Vedlagte filer:

• Hjertelig Hjertelig x 3
    • Liker Liker x 1
  18. Hannelore.tmp Elsker forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

Jeg strikket to stk lille larve-bukser sist gang - en i str 3 mnd og en i str 6 mnd, og de ble brukt masse! Likte dem kjempegodt. Og de har holdt seg fine, så kan brukes på nestemann også. Veldig enkle å strikke :) Knutejakke er også fin :) Til denne babyen har jeg strikka småtrollbukser, de var artige å strikke :) Nå har jeg vel bare nevnt klompelompeting:wacky: Er nok masse annet også, men dette var det jeg kom på i farta :D

19. isks90 Gift med forumet Tilgangsansvarlig ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Mitt første - og eneste strikkeprosjekt er ferdig! Min svigermor har heklet kant rundt og sydd et par skavanker!

42D823B1-00F6-4E05-8F49-87933594EFDF.jpeg

8FE6FF2B-A34C-415A-B71B-7A4DE0372B97.jpeg

• Hjertelig Hjertelig x 4
  20. Hannelore.tmp Elsker forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

Kjempefint :love7 Gratulerer! :D

Del denne siden