Ååh den var nydeligHuff som jeg styrer![]()
Så stilige strømper! Jeg får aldri til å strikke strømper. Ikveld har jeg en nyfødt-babyjakke på heklekroken![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh den var nydeligHuff som jeg styrer![]()
Så stilige strømper! Jeg får aldri til å strikke strømper. Ikveld har jeg en nyfødt-babyjakke på heklekroken![]()
Takk!Ååh den var nydelig,det er første gang jeg strikker strømper og har allerede oppdaget litt fellingsfeil så nå må jeg rette opp det
det er så kjedelig
![]()
Ja det er morro å hekleTakk!Liker hekling, det går så fort å lage! Hihi
![]()
Synes det ser supert ut, feil er det omtrent kun en selv som ser uansett![]()
Vis vedlegget 162652
Mannen ønsker seg One Piece, så da må man vel bare sette i gang
Finner ikke mønster til voksen, så her er første gangen jeg lager mønster selv.![]()
Høres ut som et veldig prosjekt
Jeg har begynt på genser til meg selv. Har alt begynt sånn 4 ganger, og rekt opp.. Fant ut at strikkefastheten min er VELDIG slakk.. Så.. Strikker på pinne 6 istedenfor pinne 7.. Og selv da ser det slakt ut (men strikkefastheten trooor jeg ble noenlunde riktig nå... Om ikke, så får det bare være sånn!)
Hvis strikkefastheten din er veldig slakk på pinne nr 7 (som oppskriften sier at du skal strikke med?) så må du øke pinne str ikke gå ned for å få strikkefastheten "mindre" (om du forstår meg) haha
Ehh.. nei..?
Om strikkefastheten er for slakk (dvs færre masker pr 10 cm), må man bruke mindre pinner. Bruker jeg større pinner blir jo strikketøyet enda slakkere...
Har lært at større pinner utgjør mindre masker på 10*10 cm, og så lenge cm går overens med str i oppskriften så blir det rett
Hehe
Sitter å strikker strømper til meg selv![]()
Hva har dere andre på pinnen I kveld ?![]()
![]()
Nei desverre ble jeg lurt trill rundt av noen Dumme testerHei! Hvordan går det med deg? Ble det ikke Oktobespire? Jeg kikket innom i sted og fant deg ikke...