STRIKKEKLUBBEN

cb12a443147493c3214f6c641f6c8929
mitt siste ferdigstilte prosjekt. Til en gutt som kom i går :-)

Fyttikatta så lekkert! Sånn vil jeg lære å lage også :)

Her er det en mariusgenser på det ene settet med pinner, og en wiola-kofte på det andre settet. Viktig med mange prosjekt (så man er sikker på at ingenting blir ferdig) :schocked028

Fyttikatta så lekkert! Sånn vil jeg lære å lage også :)

Her er det en mariusgenser på det ene settet med pinner, og en wiola-kofte på det andre settet. Viktig med mange prosjekt (så man er sikker på at ingenting blir ferdig) :schocked028
Hvis det var teppet du tenkte på så er det veldig greit å strikke hvis du kan rett,vrang og kast.google havskum mønster så finner du ;-)

Å, det var knall fint teppe, må kanskje prøve meg på et sånn jeg også :) Nå har jeg marius vest til sønnen på pinnene, men har vært temmelig travelt her i det siste, så har gått tregt med strikkinga.

Hei hei. Jeg er ferdig med genser og lue (mangler knapper og dusk) til min foreløpig uproduserte baby :P Holder på med sparkebukse nå. Jenta mi ville låne og kle opp sin godt brukte dukke i dag. Håper det ikke forblir dukketøy for alltid! :oops: God kveld til dere!
ImageUploadedByBV Forum1431280224.661374.jpg

Oi, dette var tråden for meg ser jeg. Nå strikker jeg på ei kofte som blir en del av et sett til guttungen. Nettopp ferdig med et babyteppe i havskummønster og skal straks starte på et sett og babyuggs til en baby som kommer i august. Jeg må ha flere prosjekter samtidig i tilfelle jeg blir lei av det jeg holder på med.

Back
Topp