Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
mitt siste ferdigstilte prosjekt. Til en gutt som kom i går
Det er kjempelekkert heldiggrisen som får det!mitt siste ferdigstilte prosjekt. Til en gutt som kom i går
Hvis det var teppet du tenkte på så er det veldig greit å strikke hvis du kan rett,vrang og kast.google havskum mønster så finner du ;-)Fyttikatta så lekkert! Sånn vil jeg lære å lage også
Her er det en mariusgenser på det ene settet med pinner, og en wiola-kofte på det andre settet. Viktig med mange prosjekt (så man er sikker på at ingenting blir ferdig)
Kjempe skjønt! <3endelig kom knappene så jeg ble ferdi. Da var det bare å få sendt den og teppet
Ikke strikket men heklet dette til eldstefrøkna sitt rom. Strikker nå matchende puter Vis vedlegget 116725
Kult, og ser deilig og mykt ut ^_^Ikke strikket men heklet dette til eldstefrøkna sitt rom. Strikker nå matchende puter Vis vedlegget 116725
Eskimo fra drops! Det er på tilbud nå og koster 13 kr nøstet. Oppskrift ligger gratis på garnstudioVeldig fint
Noe slikt har jeg lyst å lage til barnerommet og. Hvilket garn har du brukt?
Vis vedlegget 117930
Strikker puter som passer til gulvteppet enda. De er typ 65x65 og 50x80. Så blir store og gode