Stille det er her inne nå!

Er nok litt opptatt av lille gullet mitt som er 4 uker I dag ;) Verdens herligste guttebass :D Å dagene går I ett når storesøster har ferie :P Blir nok litt roligere dager når snuppa er I bhg og mannen på jobb igjen ;)

Jeg har ikke termin før 30/7, så er her fortsatt :) Kom litt sent inn på forumet så har ikke blitt så aktiv her inne som jeg var i forrige svangerskapet. Nå er det siste dagene med ferie på den kommende storesøsteren og mannen min. Kjenner det skal bli greit å ruge alene fra mandag. Ikke veldig sosial for tiden og kronisk dårlig samvittighet. Ikke den morsomste lekekameraten for tiden :/ Og har ingen tro på at det blir noen baby i helga...

Har termin om 3 dager :P så er her fortsatt ... Men er litt stille pga at dagene går så fort og håper det skjer noe hele veien :P

Er stadig innom og kikker, men får ikke sett eller svart på så mye for plutselig må jeg se til lille! Han er fire uker idag allerede :) lykke til alle som venter på sine små enda :)

Har termin om en uke i dag! Er så lei og har så vondt i korsrygg og ben at jeg føler jeg bare er pottesur, selv om jeg ikke tror andre enn samboer merker noe av det ;) prøver å finne på noe i hvert fall hver annen dag, samtidig som jeg nyter å hvile når jeg har mulighet da jeg er så vanvittig sliten! Så mye tegn på at det skal skje noe snart, men våkner opp irritert hver dag når det ikke har hendt noe ;) føler jeg ikke har stort å komme med for tiden heller så svarer gjerne på tråder, men ikke flink til å skape selv :/

Uff jeg har såå dårlig sanvittighet for å ikke ha vært her inne :P savner dere alle <3
But I'm alive :) hoho og trøtt som ett laken er jeg å.

Håper det skjer noe snart, begynt å bli utålmodig. Er 3uker igjen til termin, men kroppen har forandret seg så mye siste uka så håper at det nærmer seg ☺️ Førstegangsfødene her☺️

Venter fortsatt på lille her og! Offisiell termin i dag, og klar som ett egg for å få henne ut! Privat ultralyd og mens termin er passert!

Se her ja, det er jo fortsatt noen som ikke har kommet til termin ennå :) da var vi ikke helt på bærtur når vi lurte på hvor alle var blitt av Haha det at dere som har fått deres små har mye å henge fingrene i om dagen er jo ganske naturlig :) alle dere andre som går og ruger: ønsker dere noen fine dager og håper dere klarer å kose dere litt selv om dere venter :)

Her går all tid til vår frøken på snart 3 uker :) Født prematur fire uker for tidlig, så her er det full rulle. Pumping og mating, bleieskift og dulling :p

Her venter vi også enda, termin den 31. Men siden guttungen truet med å komme ut allerede i uke 33 så har det vært en lang ventetid med mye plager. Svært sliten nå. Legetime neste torsdag der jeg skal få time til overtidsvurdering. Håper virkelig han kommer snart

Merker jeg er veldig lite innpå her for tiden! Mammalivet har slått inn for fullt med amming, kos, bæsjebleier og litt for lite søvn :p

Merker jeg er veldig lite innpå her for tiden! Mammalivet har slått inn for fullt med amming, kos, bæsjebleier og litt for lite søvn :p

Hehe ja da er det ikke så lett å få tid til å skravle her inne akkurat :P

Jeg var våken til klokka 5 i natt med mer eller mindre lette, regelmessige, men sjeldne rier. Sovnet da de ble mindre vonde, og merket ingenting da jeg våknet igjen. Det er noe som skjer iallfall :-) 5 dager til termin. Det lengste jeg har gått før er med førstefødte som kom 4 dager etter ivf-termin (3 dager før UL-termin). Nummer 2 kom på termindagen (mens og UL-termin). Nummer 3 kom 8 dager før menstermin, 14 dager før UL-termin.

Jeg var våken til klokka 5 i natt med mer eller mindre lette, regelmessige, men sjeldne rier. Sovnet da de ble mindre vonde, og merket ingenting da jeg våknet igjen. Det er noe som skjer iallfall :) 5 dager til termin. Det lengste jeg har gått før er med førstefødte som kom 4 dager etter ivf-termin (3 dager før UL-termin). Nummer 2 kom på termindagen (mens og UL-termin). Nummer 3 kom 8 dager før menstermin, 14 dager før UL-termin.

Sånn har jeg gått i 2 mnd, er så lei nå :-( 5 dager til termin her også

Sånn har jeg gått i 2 mnd, er så lei nå :-( 5 dager til termin her også

Jeg hadde også vært lei om jeg ikke hadde fått sovet pga rier på natta i 2 mnd! Det hørtes slitsomt ut! :-( Jeg har hatt mye kynnere som i de tidligere svangerskapene mine, men dette var rier slik jeg hadde til å begynne med ved mine tidligere fødsler. Forrige svangerskap hadde jeg det samme en dag akkurat en uke før fødselen startet.

Jaja, det er jo ikke lenge til uansett nå

Back
Topp