Stille det er her inne nå!

Knerthen

Forumet er livet
VIP
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Er dere alle opptatte med de små nurkene deres eller å føde eller? Syntes det er så stille her inne for tiden! Hvordan går det med dere?
 
Veldig stille... Lurer på hvor mange som enda ikke har fått :p
 
Veldig stille her ja. Så koselig å se bilder av de små nuskene som har kommet da, og lese fødselshistorier :) Jeg er 6 dager på overtid og bare lei av alt. Har nesten ikke kjent noe til lille siste døgnet, så vurderer å ringe føden. Samtidig skal jeg jo på overtidskontroll i morgen.. Får dytte innpå en sjokolade for å se hva som skjer :p
 
Veldig stille her ja. Så koselig å se bilder av de små nuskene som har kommet da, og lese fødselshistorier :) Jeg er 6 dager på overtid og bare lei av alt. Har nesten ikke kjent noe til lille siste døgnet, så vurderer å ringe føden. Samtidig skal jeg jo på overtidskontroll i morgen.. Får dytte innpå en sjokolade for å se hva som skjer :p

Om du reagerer på bevegelsene fra den lille syntes jeg du skal ta å ringe de! Man skal alltid ta det alvorlig og heller la de på føden ta avgjørelsen på hva som bør gjøres!

Skjønner du er lei nå, og håper du snart får den lille i armene dine :)
 
Om du reagerer på bevegelsene fra den lille syntes jeg du skal ta å ringe de! Man skal alltid ta det alvorlig og heller la de på føden ta avgjørelsen på hva som bør gjøres!

Skjønner du er lei nå, og håper du snart får den lille i armene dine :)

Ja, jeg kommer nok til å ringe hvis han ikke reagerer snart. Han er normalt veldig aktiv og tar livet av ribbein og bekken.

Kan ikke vente på å gå ham i armene :) <3
 
4 dager til termin her!:) reiser i morgen til byen jeg skal føde i påvente av fødsel! Sååå spent på når noe skal skje :)
 
Veldig stille her ja. Så koselig å se bilder av de små nuskene som har kommet da, og lese fødselshistorier :) Jeg er 6 dager på overtid og bare lei av alt. Har nesten ikke kjent noe til lille siste døgnet, så vurderer å ringe føden. Samtidig skal jeg jo på overtidskontroll i morgen.. Får dytte innpå en sjokolade for å se hva som skjer :p

Samme som meg du da... Jeg er også 6 dager på overtid, og skal på kontroll imorgen. Er ganske lei nå... :p
 
Samme som meg du da... Jeg er også 6 dager på overtid, og skal på kontroll imorgen. Er ganske lei nå... :p

Ikke sant, dagene etter termin er de verste!
Hvilket sykehus skal du på? Jeg skal på st.Olavs.
Jeg hadde så veldig håpet på å komme i gang selv, men kjenner nå at jeg kommer til å spørre på igangsetting i morgen. Ble satt i gang forrige gang også, men ikke før 10 dager over.
 
Ikke sant, dagene etter termin er de verste!
Hvilket sykehus skal du på? Jeg skal på st.Olavs.
Jeg hadde så veldig håpet på å komme i gang selv, men kjenner nå at jeg kommer til å spørre på igangsetting i morgen. Ble satt i gang forrige gang også, men ikke før 10 dager over.

Skal på sykehuset her i Stavanger jeg ;) Ja, vi får se hva dem sier imorgen begge to...blir spennende! Har jo mest lyst at det skal gå av seg selv, men.. Er vel ikke bare bare :p
 
5 dager til termin, er mye ute og farter om dagen. Kafébesøk, småturer også slapper jeg av så fort jeg er hjemme :D
 
ikke født jeg heller... er 4 dager til termin her og jeg tror ikke det går an å bli leiere! hele kroppen protesterer på alt jeg foretar meg og er så hormonell at jeg ikke bør ferdes blant folk
 
Haha, ja, jeg har termin om 2 dager og døøøør av å være så lei! Føler jeg ikke får gjort noe.. Orker ikke folk om dagen ;)
 
Back
Topp