Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, ja egentlig
På en måte litt "godt" å høre at der er flere på overtid...at man ikke er alene om det liksom
En liten case: har spist sushi, og halveis ut i måltidet ser jeg at den gikk ut på dato i går! Hva hadde dere gjort?:/
Hehe du syntes det ja
Men det må jo og være noen som ikke har kommet til termin ennå også tenker jeg da
En liten case: har spist sushi, og halveis ut i måltidet ser jeg at den gikk ut på dato i går! Hva hadde dere gjort?:/
Ja, det og.. Enda litt igjen av juli
Jeg er her jeg også, men jeg har ikke vært så aktiv med skriving her inne. Og så har vi hatt ferie med alle de 5 andre barna våre siden jeg gikk ut i permisjon, så jeg merker jeg blir veldig opptatt med de og huslige sysler Jeg har 8 dager igjen til termin, men tar veldig gjerne en fødsel nå som vi er ferdige med ferien med barna! Min yngste kom 14 dager før UL-termin, og 8 dager før menstermin, så jeg hadde i utgangspunktet håpet at denne skulle kommet litt før også. Har innstilt meg på at jeg kan gå til 11. august, og det er jo bare 2 1/2 uke til. Hun kommer snart uansett Jeg kjenner helt klart på symptomer og varsler om at ting skal skje, og våkner ganske skuffet hver morgen. Men dagene flyr! Nå har vi bare en av de større barna våre hjemme fram til termin, så jeg tenker vi skal ta oss noen turer på kafé, og dyrke kjærestelivet som godt vi kan fram til minstefrøkna skal ut. Etter det blir det lenge til neste gang.
Termin Idag og absolutt ingenting på gang:-( så er jevnlig inne her, men har ikkje så masse innlegg å komme med for tiden akkurat. Kjempe lei av å gå rundt og ikke vite når det setter igang! Samtidig blitt redd for at vannet skal gå på butikker, så holder meg mest hjemme.. Så begynner å bli klar for å få det overstått nå!
Oj jammen ikke rart dagene deres har flydd bra avgårde med 5 barn i hus! All ære til dere som klarer å holde styr på så mange barn men ja ser den at dere vil dyrke kjærestelivet nå da
Vi har litt å gjøre når alle barna er hjemme, men det går veldig fint. Alle gleder seg veldig til å få en lillesøster, så de er veldig flinke til å hjelpe meg og til å ta hensyn. De to eldste er 11 år, så de begynner jo å bli ganske selvstendige på det meste. Ellers er det ett barn annenhvert år nedover før det blir 5 års hopp til henne jeg har i magen nå. Og hun kommer definitivt alltid til å bli den yngste i familien. Føler jeg har gjort jobben min med å sette barn til verden! Når hun er ute har jeg født 4 barn, så det får holde
Lillebror har fått kolikk, enten sover han, eller så hyler han blir lite tid til å være her men jeg titter innom
Hei dere,
Jeg har født en stund siden, har tenkt å oppdatere dere med en fødselshistorie, men diverse surr som kolikk og brystbetennelse hindrer litt *dårlig samvittighet* Men jeg er her innimellom og leser
Ønsker dere som ikke har født masse lykke til - dette går fort, snart er juli slutt
Jeg er her enda og! Er så sliten og lei av alle vondter og gleder meg så til å bli ferdig ☺
I det ene øyeblikket klarer jeg å tenke at det uansett ikke er lenge igjen, selv om jeg ender med å gå over termin, i det andre øyeblikket raser hele verden sammen når jeg tenker på at det er 18 dager til makstid