Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig stille her ja. Så koselig å se bilder av de små nuskene som har kommet da, og lese fødselshistorier Jeg er 6 dager på overtid og bare lei av alt. Har nesten ikke kjent noe til lille siste døgnet, så vurderer å ringe føden. Samtidig skal jeg jo på overtidskontroll i morgen.. Får dytte innpå en sjokolade for å se hva som skjer
Veldig stille... Lurer på hvor mange som enda ikke har fått
Om du reagerer på bevegelsene fra den lille syntes jeg du skal ta å ringe de! Man skal alltid ta det alvorlig og heller la de på føden ta avgjørelsen på hva som bør gjøres!
Skjønner du er lei nå, og håper du snart får den lille i armene dine
Ja, jeg kommer nok til å ringe hvis han ikke reagerer snart. Han er normalt veldig aktiv og tar livet av ribbein og bekken.
Kan ikke vente på å gå ham i armene <3
Du får holde oss oppdatert på hvordan det går da
Veldig stille her ja. Så koselig å se bilder av de små nuskene som har kommet da, og lese fødselshistorier Jeg er 6 dager på overtid og bare lei av alt. Har nesten ikke kjent noe til lille siste døgnet, så vurderer å ringe føden. Samtidig skal jeg jo på overtidskontroll i morgen.. Får dytte innpå en sjokolade for å se hva som skjer
Tja det lurer jeg og på! Det må jo være flere enn oss 3 som ikke har født ennå Hehe
Ja, en skulle jo tro det
Samme som meg du da... Jeg er også 6 dager på overtid, og skal på kontroll imorgen. Er ganske lei nå...
Ikke sant, dagene etter termin er de verste!
Hvilket sykehus skal du på? Jeg skal på st.Olavs.
Jeg hadde så veldig håpet på å komme i gang selv, men kjenner nå at jeg kommer til å spørre på igangsetting i morgen. Ble satt i gang forrige gang også, men ikke før 10 dager over.
Noe annet ville hvert ganske rart egentlig
Skal på sykehuset her i Stavanger jeg Ja, vi får se hva dem sier imorgen begge to...blir spennende! Har jo mest lyst at det skal gå av seg selv, men.. Er vel ikke bare bare
Det er fortsatt håp ;-) ut kommer de heldigvis uansett. Lykke til i morgen!