Har dere tenkt noe på dette? Hadde blå stelleveske sist, så nå nå jeg ha ny 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har en brun fra før, men vant en annen her inne. Den er sort... Luksusproblem å ha 2 stk ;-)
Jeg er forresten ikke sånn som MÅ ha rosa fordi jeg har jente! Men skjønner at du ikke nødvendigvis vil ha blå om du venter jente nå![]()
Jeg har hatt noen forskjellige (venter barn nr 3) og er veldig fornøyd med min stelleveske fra smallstuff med stjerne. Bruker den ennå som veske.
Ja, det gjør den.... men lilleprinsen har tilbud av og tilSikler litt på den jeg også.. Men koster litt da
Ja, det gjør den.... men lilleprinsen har tilbud av og til![]()
Tror vi har en fra sist, men husker vi gikk over til handlenett/barneryggsekk etterhvert. Syns stellevesker tar plass under vognen og er stygt å ha på håndtaket/styretMen det finnes mange lekre stellevesker, det gjør det
![]()
Ja, det er det for mange, men jeg syns ikke det er pent med ting som henger på vognen. Men jeg har en sånn tinkafuting hengende. Det holder for min delEr det fine stellevesker så er de da pene å ha på vogna synes jeg