Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor kjøpte du? Kjempefin!
Min er kjøpt på babyloftetHvor kjøpte du? Kjempefin!
Med storesøster kjøpte jeg Simo sin, kostet vel rundt 800-, om jeg ikke husker feil. Brukte den veldig mye de to første årene. Så kvalitet er jo egentlig ett must, for oss ihvertfallJeg synes stelleveske er supervanskelig! Dere med barn fra før: Er det sli kat om man kjøper en skikkelig stelleveske og legger en del penger i den, så kan man forvente at den holder til flere barn?![]()
Jeg synes stelleveske er supervanskelig! Dere med barn fra før: Er det sli kat om man kjøper en skikkelig stelleveske og legger en del penger i den, så kan man forvente at den holder til flere barn?![]()
Med storesøster kjøpte jeg Simo sin, kostet vel rundt 800-, om jeg ikke husker feil. Brukte den veldig mye de to første årene. Så kvalitet er jo egentlig ett must, for oss ihvertfallBrukte den hver dag nesten
Solgte den sammen med vogna når vi var ferdig
men den var like fin som da vi kjøpte den, så hadde jeg hatt den enda kunne jeg nok brukt den denne gang også
![]()
Hadd skip hop sist! Men valgte en blå med striper (skikkelig gutt). Den er like fin så kunne godt ha brukt den nå! Men ikke med ei lita jente i magendenne gangen ville jeg ha en veske som kan brukes som vanlig veske etter babyperioden og endte derfor opp med smallstuff sin skinnveske (den på bilde tidligere i tråden). Den har 3 store rom, sånn at jeg kan få ett eget rom. Det synes jeg er greit siden den vesken kommer til å bli brukt veldig lenge.. Sist savnet jeg en plass til mine ting
Klarer ikke å finne noe jeg liker veldig godt.Jeg kjøpte på quintessentialmommies.com. Klarte heller ikke finne en fin, så går for favorittvesken min med "innlegg" som ikke brukes etter at studietiden er overHar gått meg helt vill i stelleveskejungelen jegKlarer ikke å finne noe jeg liker veldig godt.
Sist hadde jeg en svart Skip Hop og var veldig fornøyd med den.
Nå er jeg veldig kresen på vesker generelt og har nok en litt dyr smak
Så jeg bør kanskje bruke en av de jeg har...
Hvor kjøper dere beskyttelse/lommer til å ha oppi?
Jeg skal ha mulberry brynmore. Ellers har mulberry noen andre som kan være passende, Michael kors (eneste minus er at de er alle veier) og Marc Jacobs har noen fine. Sikkert mye annet fint og, men har ikke sett spesifikt på det siden jeg har en fra førTips til noen fine designervesker som passer til stelleveske?
Brynmore er finJeg skal ha mulberry brynmore. Ellers har mulberry noen andre som kan være passende, Michael kors (eneste minus er at de er alle veier) og Marc Jacobs har noen fine. Sikkert mye annet fint og, men har ikke sett spesifikt på det siden jeg har en fra før![]()