Stelleveske

Er det bare meg som ikke har tenkt noe særlig på stelleveske enda?
Jeg tenkte bare jeg skulle bruke en sekk eller en veske jeg har inntil jeg ser hvilket behov og krav jeg har til en stelleveske. Eneste jeg vet, om jeg skal kjøpe en stelleveske, er at den skal være sånn passe nøytral, sånn at det ikke ser helt feil ut når det er pappaen som er ute på tur med mini å. Og prisene jeg har sett på stellevesker på nett er jo helt ville!!

Brynmore er fin :)
Jeg har jo noen jeg helt sikkert kunne brukt, men det var en fin anledning til å kjøpe seg en til :p
Har sett litt på Michael Kors. De er ikke grisedyre, men som du sier...de er over alt.
Jet Set Large Tip-Zip i mørk grå hadde nok passet greit :)

Haha, ja ingenting er bedre enn en unnskyldning til å kjøpe en ny! ;):p Jet Seten er veldig fin, og en fin pris ja :) Jeg hadde nok vurdert den dersom jeg ikke hadde hatt selv, selv om det er mange som har den. Det er jo egentlig ikke det viktigste! Det viktigste er vel at den er noen lunde praktisk og at man liker den selv :happy:

Er det bare meg som ikke har tenkt noe særlig på stelleveske enda?
Jeg tenkte bare jeg skulle bruke en sekk eller en veske jeg har inntil jeg ser hvilket behov og krav jeg har til en stelleveske. Eneste jeg vet, om jeg skal kjøpe en stelleveske, er at den skal være sånn passe nøytral, sånn at det ikke ser helt feil ut når det er pappaen som er ute på tur med mini å. Og prisene jeg har sett på stellevesker på nett er jo helt ville!!

Hehe ;) vi er alle forskjellige vettu :) jeg vet at jeg har behov for stelleveske, fordi jeg var helt avhengig av den da gutten min var liten. Men den vesken er blå samt at det var en del "mangler" jeg irriterte meg over.

I forhold til ville priser så unner jeg meg nok litt mer denne gangen enn sist. Mye fordi at det dyre basisutstyret ble kjøpt inn til storebror, men også fordi vi har ventet 4,5 år på dette.

Back
Topp