Stelleveske

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Har dere tenkt noe på dette? Hadde blå stelleveske sist, så nå nå jeg ha ny :P

Jeg har en brun fra før, men vant en annen her inne. Den er sort... Luksusproblem å ha 2 stk ;-)
Jeg er forresten ikke sånn som MÅ ha rosa fordi jeg har jente! Men skjønner at du ikke nødvendigvis vil ha blå om du venter jente nå :-)

Jeg har hatt noen forskjellige (venter barn nr 3) og er veldig fornøyd med min stelleveske fra smallstuff med stjerne. Bruker den ennå som veske.

Jeg har en brun fra før, men vant en annen her inne. Den er sort... Luksusproblem å ha 2 stk ;-)
Jeg er forresten ikke sånn som MÅ ha rosa fordi jeg har jente! Men skjønner at du ikke nødvendigvis vil ha blå om du venter jente nå :-)

Hehe, men jeg vil ikke ha rosa stelleveske nå altså! Men den blå likte jeg veldig godt sist, så ble den. Men passer ikke til jente ;)

Jeg har hatt noen forskjellige (venter barn nr 3) og er veldig fornøyd med min stelleveske fra smallstuff med stjerne. Bruker den ennå som veske.

Sikler litt på den jeg også.. Men koster litt da

Har brun simo stelleveske som matcher vogna :-P så blir nok bare til at vi bruker den(om jeg finner ut hvor den er gjemt da) :-)

Jeg hadde simo sin sist, mørkebrun :) veldig fin, med god plass i, men da hadde jeg også simo kombi vogn i samme farge ;) skal finne en emmaljunga som passer vogna denne gang :)

Ja, det gjør den.... men lilleprinsen har tilbud av og til ;)

Åååh? Ser også endel selger brukt men like fin, så det er jo også et alternativ.. Men skal følge med på lilleprinsen ja

Jeg skal ha Emmaljunga som matcher barnevogn :)) så på tre typer når jeg var på baby comfort. Og de er fine samtidig som de er romslige

Tror vi har en fra sist, men husker vi gikk over til handlenett/barneryggsekk etterhvert. Syns stellevesker tar plass under vognen og er stygt å ha på håndtaket/styret ;) Men det finnes mange lekre stellevesker, det gjør det :)

Jeg har emmaljunga sin som matcher vogna. Veldig fornøyd med den:)

Tror vi har en fra sist, men husker vi gikk over til handlenett/barneryggsekk etterhvert. Syns stellevesker tar plass under vognen og er stygt å ha på håndtaket/styret ;) Men det finnes mange lekre stellevesker, det gjør det :)

Er det fine stellevesker så er de da pene å ha på vogna synes jeg

Jeg skal bruke en av de store veskene jeg har fra før :-) Har kjøpt et slags innlegg for å beskytte den, samt for å få litt orden nedi den siden det bare er ett rom. Har brukt alt for mye penger på den en gang i tiden, og nå når jeg ikke er student lengre blir den ikke brukt, så da er det ypperlig at jeg får tatt den i bruk igjen. Også et pluss at den er fin, og det er egentlig en herreveske, så mannen kan trille med den på vognen og ;-) :-)

Er det fine stellevesker så er de da pene å ha på vogna synes jeg
Ja, det er det for mange, men jeg syns ikke det er pent med ting som henger på vognen. Men jeg har en sånn tinkafuting hengende. Det holder for min del ;) men mye lekkert der ute, som sagt! Syns storksak er fine, da.

Har funnet så mange fine på ebay, så må bare bestemme meg for hvilken jeg vil ha :p

Vi har matchende stelleveske til Emmaljungan vår, sort leatherette:-) Passer både gutt og jente, mor og far. Veldig fornøyd med bruktkjøpet vårt.

Jeg tror ikke vi kommer til å bruke mye penger på stelleveske. Kjøper nok en nøytral svart, som passer til vogna :)

Jeg har akkurat kjøpt meg stelleveske :) gleder meg til den kommer i posten!!

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    152,6 KB · Visninger: 74
Back
Topp