Stavanger?

var tidligere i stavanger denne gangen, siden det var i sandnes sist gang. Jeg kan ikke være med dersom det er i stavanger( det blir for lang reis for meg). Men Sandnes går! men dersom vi ikke hører noe mer snart, kan vi bare avtale tid og plass selv!??

Jeg er også enig i at det beste er kanskje at vi deler oss?:) Selv passer det best for meg i Sandnes.

Hvor mange er for mange da? Jeg bor i sandnes. Men er sterkt knyttet til byen min Stavanger;-). Veldig glad om vi klarer å holde oss samlet. Vil så gjerne treffe dere alle :-). Vil gjerne gå i begge byer. Eller andre byer;-). Har bil så samme for meg:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hva med Charles og de i Sandnes, eller Ostehuset i Stavanger?

Klart det! Aldri vært der :-)

Da har vi tre forslag: egon, ostehuset eller charles og de.

Flere forslag? Eller skal vi ta en av de tre plassene?

For meg passer det best i Stavanger :)

Jeg tenker at det hadde vært fint om vi møttes alle nå mens vi er gravide. Når babyene kommer så begrenser det gjerne seg selv. Egon hørtes fristende ut :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jeg er enig i at det hadde vært kjekt å være samlet både Stavanger og Sandnes folk i starten i hvert fall. Det er jo bare 15 min ekstra å kjøre fra Sandnes til Stavanger...Så selv om noen har lang reisevei går det vel greit at kjøre de 15 minuttene ekstra 1-2 ggr i måneden...?

For min del er det som sagt det samme hvilken by treffene er i foreløpig, men helt enig i at det hadde vært kjekt å være samlet til en blir bedre kjent og kan velge litt selv hvem en vil henge sammen med/ i hvilken by når babyene kommer. Jeg vet om mange kjekke kafeer og turområder både i Stavanger og Sandnes så ser for meg en fin kombinasjon av de to i permisjonen :)

Kjempekjekt at det tas initiativ til et nytt treff da, så krysser fingrene for at jeg er i en situasjon som gjør at jeg kan komme denne gangen :)

Forslag: Hva om det settes opp treff hver 14.dag, annenhver gang Sandnes og Stavanger.

Så kommer folk som de vil. De som kun kan kjøre til en by kommer på treff 1 gang per måned mens de som ønsker å møte i begge byene kommer på treff hver 14.dag.

Da får alle mulighet til å treffes samtidig som de som kun kan komme i en by får møtes 1 gang per måned og dermed nok til å etablere en kontakt før babyene kommer.

Bare et forslag for å løse problemet når vi er så mange mennesker med ulike meninger her inne ;-)

Forslag: Hva om det settes opp treff hver 14.dag, annenhver gang Sandnes og Stavanger.

Så kommer folk som de vil. De som kun kan kjøre til en by kommer på treff 1 gang per måned mens de som ønsker å møte i begge byene kommer på treff hver 14.dag.

Da får alle mulighet til å treffes samtidig som de som kun kan komme i en by får møtes 1 gang per måned og dermed nok til å etablere en kontakt før babyene kommer.

Bare et forslag for å løse problemet når vi er så mange mennesker med ulike meninger her inne ;-)
Helt enig med deg!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Høres ut som en super ide! Jeg har ei lita på 8mnd og har ikke bil så kommer ikke til å komme til Sandnes alle gangene, men skal prøve så godt jeg kan :) Så annenhver gang høres jo supert ut :)

Gode forslag fra Millijan.

Siden dere var i sandnes sist, skal vi vi møtes i stavanger denne gangen, da?

Gode forslag fra Millijan.

Siden dere var i sandnes sist, skal vi vi møtes i stavanger denne gangen, da?

Sånn generelt er nok dette rettferdig, vil jeg si :-)

Jeg vil også gjerne vil møte flest mulig, og jeg kan komme til både Stavanger og Sandnes. Syns derfor forslaget om møtetider annenhver uke i Stavanger og annenhver uke i Sandnes er et veldig godt forslag :-)

Så at flere hadde skrevet Egon (Ostehuset var også nevnt).

Skal vi si Egon i Stavanger tirsdag 12.11.13 kl. 19:00? ;)

Ok! Skal vi ikke bare si Egon? Jeg er med på den.
Samme for meg. Bare vi møtes og har det hyggelig :)

Jeg kommer! :)

Last edited:
Back
Topp