Stavanger?

Har lagt inn reservasjon for 12 personer på Egon i Stavanger, tirsdag 12.11.13 kl 19:00 - men må få bekreftet reservasjonen (har sendt på mail pga evig lang telefonkø).
 
Reservasjonen er bekreftet.
Har som sagt reservert for 12 personer.

Har skrevet opp følgende:
1. Liinn
2. Mamm2
3. Helmog
4. Lykketroll
5. Millija
6. marthemor_april
7. meg selv
8. Lykke <3
9. Lykkenerkjærlighet

Er det flere, så si i fra :) Kan gjerne utvide reservasjonen om nødvendig. God helg:)
 
Gleder meg! Siden jeg har risikosvangerskap kan jeg nok ikke være hele kvelden, men håper og tror formen er god nok til å være en stund og få hilst på dere ihvertfall!

Blir kjempekjekt:) Hvilket navn skal vi si på Egon for å finne bordet som er reservert? Er det kl 19?
 
Gleder meg! Siden jeg har risikosvangerskap kan jeg nok ikke være hele kvelden, men håper og tror formen er god nok til å være en stund og få hilst på dere ihvertfall!

Blir kjempekjekt:) Hvilket navn skal vi si på Egon for å finne bordet som er reservert? Er det kl 19?

Bare hyggelig om du stikker innom :)

Reservasjonen står på "Pedersen" og det er kl 19 :)
 
Gleder meg til i morgen, jenter! :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Har noen reservert bord for i morgen?

Jeg kan sannsynligvis ikke komme i morgen :(

Håper dere andre koser dere:)
 
Er det noen som kommer i kveld? Jeg er litt usikker om jeg kan.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Jeg tenkte jeg skulle gå jeg. Men hvem er det som skal? Blir jeg alene eller? ;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Halloen! =)

Virker ikke som om det ble noe av treffet som skulle være 26.11.

Jeg foreslår at vi kan møtes to ganger før jul - slik at flest mulig kan få anledning til å møte opp i disse travle tider;-)

Er det noen som ønsker å være med på følgende treff?
- skriv om du kan eller ikke i denne tråden her, så kan jeg holde orden på antall som vil være med - og reservere bord når det nærmer seg treff. :)

3. desember kl. 19:00 Charles og De, Sandnes
10. desember kl. 19:00 Ostehuset, Stavanger
 
Hei!

Ser ikke ut som om det ble treff sist nei...Selv kunne jeg ikke pga risikosituasjonen.

Jeg vil veldig gjerne komme på treff, men må se litt an mtp risikosvangerskap og de neste kontrollene. Jeg kan komme enten den 3. eller 10., men må se litt an etter når neste kontroll blir. Er jo i de mest kritiske ukene nå så må ikke risikere at lillemor kommer. Men har veldig lyst å bli kjent med dere så håper å få til enten ett eller begge treffene!

Nå er det ikke mange mnd til disse gravidtreffene blir erstattet med babytreff altså ,koselig tanke :)
 
Last edited:
Jeg er med på treff 3. des. :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Er med på treff 10. og kan muligens få til å bli med på treff den 3. og, men tvilsomt :)
 
Hei!

Ser ikke ut som om det ble treff sist nei...Selv kunne jeg ikke pga risikosituasjonen.

Jeg vil veldig gjerne komme på treff, men må se litt an mtp risikosvangerskap og de neste kontrollene. Jeg kan komme enten den 3. eller 10., men må se litt an etter når neste kontroll blir. Er jo i de mest kritiske ukene nå så må ikke risikere at lillemor kommer. Men har veldig lyst å bli kjent med dere så håper å få til enten ett eller begge treffene!

Nå er det ikke mange mnd til disse gravidtreffene blir erstattet med babytreff altså ,koselig tanke :)

Det er veldig forståelig.

Da setter jeg av plass til deg på lista begge datoene sånn i tilfelle. Det er uansett bedre å reservere for flere personer enn antatt :)

Ja, det er en fin tanke :)
 
Back
Topp