Stavanger?

En tråd i 'Mars 2014' startet av Sommerfugl85, 26 Sep 2013.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Blessed_palms En gang må være den første... *MIA* VIP Himmelbarn Febbisbebbis'18

Takk for svar, og takk for løfte om oppdatering ;)

• Liker Liker x 1
  2. Lykketroll Betatt av forumet

Det ser ut til at d blir et treff i stavanger. 6. Feb kl 19:30 på renaa xpress på biblioteket. Bare å henge seg på :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

• Liker Liker x 1
  3. Blessed_palms En gang må være den første... *MIA* VIP Himmelbarn Febbisbebbis'18

Supert=)

4. *Lykkelig og spent* Forelsket i forumet

Heisann.

Er fra Sandnes, nå bosatt på Sola.
    Har en gutt fra før.
    Var veldig aktiv her på bv sist gang, men har såvidt tittet innom forumet her denne gang. :smiley-ashamed008

5. Lykketroll Betatt av forumet

Hei på deg :) kjekt at du titter innom her! Jeg bor på lura og har ei jente på 2 og et halvt år fra før. Vi er en liten gjeng på 7-8 stk som skal treffes i stavanger på torsdag, bare å henge seg på hvis du føler for d :) se innlegget mitt et par hakk opp.

6. Blessed_palms En gang må være den første... *MIA* VIP Himmelbarn Febbisbebbis'18

Heisann :)

Så koselig at du er her - og som Lykketroll sier; velkommen til treff om du har anledning til det=)

7. *Lykkelig og spent* Forelsket i forumet

Så koselig. :)

Jeg kommer ikke så lett ifra på kveldstid, men er gjerne med på et treff på dagtid hvis d blir aktuelt? :)

8. Blessed_palms En gang må være den første... *MIA* VIP Himmelbarn Febbisbebbis'18

Skjønner. Vi har ikke hatt noe treff på dagtid til nå. For min del passer det ikke på dagtid da jeg omtrent kun jobber dagtid. Men det kan jo være det passer for andre :)

9. Lykketroll Betatt av forumet

Det blir treff 19. Feb på renaa xpress i stavanger kl 19:30. Bare å hive seg på :)

10. Blessed_palms En gang må være den første... *MIA* VIP Himmelbarn Febbisbebbis'18

Supert =D

11. Blessed_palms En gang må være den første... *MIA* VIP Himmelbarn Febbisbebbis'18

Det ble litt mye i dag, så jeg har ikke overskudd til å komme i kveld. Håper det blir en fin kveld for de som møtes =)

Veldig greit hvis noen kan gi info om neste treff =)

12. Lykketroll Betatt av forumet

Men det er ikke før i morgen ;-) kansje du klarer det da?

13. Blessed_palms En gang må være den første... *MIA* VIP Himmelbarn Febbisbebbis'18

Oisann, der ser jeg det står 19., ja! Takk for at du gjorde meg oppmerksom på det :)

Jeg får litt å styre med i morgen også, så jeg må nesten se det an - men håper vi snakkes :)

14. All song Forumet er livet Aprillykke 2016 Julibarna2014

Sniker litt fra juli forum. De må vara kjekt å vara så mangen fra Rogaland .å att dokke ordnar en liten Træff :)

15. Blessed_palms En gang må være den første... *MIA* VIP Himmelbarn Febbisbebbis'18

Ja d e v
    Ja, d e veldig kjekt:)

16. MammaIMars85@Sandnes Første møte med forumet

HeiHar jeg forstått det rett at dere er en gruppe som hadde termin i mars og som møtes innimellom? Fikk ei litå prinsessa i mars, bor i Sandnes og synd det hadde vært kjekt å funne på noe på dagtid med andre i samme situasjon

Sent from my iPhone using BV Forum

17. Blessed_palms En gang må være den første... *MIA* VIP Himmelbarn Febbisbebbis'18

Heisann :) Det var både termin i mars og april pga det var så få fra april til å danne en egen gruppe :)

Vet det blir arrangert gåturer nå. :)

18. Mammatiloliver Forelsket i forumet

Facebookgruppen hette: Termingruppe- våren 2014 Stavanger/ Sandnes og omegn :)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

19. Crayzie Forelsket i forumet Marsboerne

Blir det fremdeles arrangert treff? Jeg bor på Sandnes.

20. Blessed_palms En gang må være den første... *MIA* VIP Himmelbarn Febbisbebbis'18

Hei :)

Jeg vet i grunnen ikke, har truffet noen, men da tatt initiativ selv og truffet noen av de noen få ganger. Har inntrykk av at folk er "spredt for alle vinder" og opptatt med seg og sitt, men allikevel åpne for å treffes. :)

Sender mld til deg Crazyie, og også til deg, MammaIMars85@Sandnes :)

Del denne siden