Stavanger?

Det e ikkje avtalt någe ennå. Blei ytra et ønske om et treff idag og lenger har d ikkje komt i planleggingå. Eg har foreslått ein torsdag om ikkje så lenge på Blue Bird Kaffebar v/ byterminalen i Stavanger, mn dette va bare for ein time siden ca.. Vil holda dg oppdatert :)


Takk for svar, og takk for løfte om oppdatering ;)
 
Det ser ut til at d blir et treff i stavanger. 6. Feb kl 19:30 på renaa xpress på biblioteket. Bare å henge seg på :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Heisann.

Er fra Sandnes, nå bosatt på Sola.
Har en gutt fra før.
Var veldig aktiv her på bv sist gang, men har såvidt tittet innom forumet her denne gang. :smiley-ashamed008
 
Heisann.

Er fra Sandnes, nå bosatt på Sola.
Har en gutt fra før.
Var veldig aktiv her på bv sist gang, men har såvidt tittet innom forumet her denne gang. :smiley-ashamed008
Hei på deg :) kjekt at du titter innom her! Jeg bor på lura og har ei jente på 2 og et halvt år fra før. Vi er en liten gjeng på 7-8 stk som skal treffes i stavanger på torsdag, bare å henge seg på hvis du føler for d :) se innlegget mitt et par hakk opp.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Heisann.

Er fra Sandnes, nå bosatt på Sola.
Har en gutt fra før.
Var veldig aktiv her på bv sist gang, men har såvidt tittet innom forumet her denne gang. :smiley-ashamed008

Heisann :)

Så koselig at du er her - og som Lykketroll sier; velkommen til treff om du har anledning til det=)
 
Så koselig. :)

Jeg kommer ikke så lett ifra på kveldstid, men er gjerne med på et treff på dagtid hvis d blir aktuelt? :)

Skjønner. Vi har ikke hatt noe treff på dagtid til nå. For min del passer det ikke på dagtid da jeg omtrent kun jobber dagtid. Men det kan jo være det passer for andre :)
 
Det blir treff 19. Feb på renaa xpress i stavanger kl 19:30. Bare å hive seg på :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Det ble litt mye i dag, så jeg har ikke overskudd til å komme i kveld. Håper det blir en fin kveld for de som møtes =)

Veldig greit hvis noen kan gi info om neste treff =)
 
Men det er ikke før i morgen ;-) kansje du klarer det da?

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Oisann, der ser jeg det står 19., ja! Takk for at du gjorde meg oppmerksom på det :)

Jeg får litt å styre med i morgen også, så jeg må nesten se det an - men håper vi snakkes :)
 
Sniker litt fra juli forum. De må vara kjekt å vara så mangen fra Rogaland .å att dokke ordnar en liten Træff :)
 
HeiHar jeg forstått det rett at dere er en gruppe som hadde termin i mars og som møtes innimellom? Fikk ei litå prinsessa i mars, bor i Sandnes og synd det hadde vært kjekt å funne på noe på dagtid med andre i samme situasjon


Sent from my iPhone using BV Forum
 
HeiHar jeg forstått det rett at dere er en gruppe som hadde termin i mars og som møtes innimellom? Fikk ei litå prinsessa i mars, bor i Sandnes og synd det hadde vært kjekt å funne på noe på dagtid med andre i samme situasjon


Sent from my iPhone using BV Forum

Heisann :) Det var både termin i mars og april pga det var så få fra april til å danne en egen gruppe :)

Vet det blir arrangert gåturer nå. :)
 
Blir det fremdeles arrangert treff? Jeg bor på Sandnes.
 
Hei :)

Jeg vet i grunnen ikke, har truffet noen, men da tatt initiativ selv og truffet noen av de noen få ganger. Har inntrykk av at folk er "spredt for alle vinder" og opptatt med seg og sitt, men allikevel åpne for å treffes. :)

Sender mld til deg Crazyie, og også til deg, MammaIMars85@Sandnes :)
 
Back
Topp