Stavanger?

Supert, kommer på Egon jeg også. Har fikset barnevakt, dette blir kos :)
 
slenger meg på neste runda da jeg ( har over en time kjøretid til stavanger og må reise i 5 tiden for å rekke det kl 19. og da forsvinner hele ettermiddagen med familien) er for så vidt enig i resten
 
Skjønner godt det med kjøretiden. Da er det veldig greit å ha hver 14 dag, så blir det ikke så lenge i mellom, når noen kan bare i Stavanger og noen bare i Sandnes. Hvor lenge har ostehuset åpent?
 
Ja vi sier Egon:)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Supert! Egon er helt fint for min del, enig i at det viktigste er å få møtes!

Så setter vi opp et nytt treff i Sandnes 14 dager etterpå, blir kjempebra!
 
Fine! Ehm.. Hvor mange er vi? Må vi reservere bord?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Er helt med på en samling i Sandnes to uker etter treffet i Stavanger :)

Såvidt jeg kan se, har følgende personer sagt ja til å være med på treffet på Egon i Stavanger tirsdag 12.11.13 kl. 19:00 (det er sikkert flere som ønsker å være med, så bare gi en lyd:))

  1. Liinn
  2. Mamm2
  3. Helmog
  4. Lykketroll
  5. Millija
  6. marthemor_april
  7. meg selv

Jeg kan godt reservere bord, kan ringe inn en reservasjon i morgen (og gjerne oppdatere reservasjonen om flere ønsker å være med :)
 
Hei!

Har veldig lyst til å slenge meg på i denne gruppen, og bli kjent med nye folk i Stavanger! Har en sønn på 3.5 fra før, og venter ei lita ei i mars. Bor i Stavanger.
 
Hei!

Har veldig lyst til å slenge meg på i denne gruppen, og bli kjent med nye folk i Stavanger! Har en sønn på 3.5 fra før, og venter ei lita ei i mars. Bor i Stavanger.

Så koselig - velkommen :)

Har du lyst til å bli med på treff til Egon i Stvg tirs 12/11 kl 19? :)
 
Kjempeflott du kan reservere bord :) Kan vi reververe for i tilfellet flere melder seg på?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jeg og meldte meg på på avstemningen :) Jeg har hyperemesis og må se an dagen. Håper at det kan bli første dag ut av hus på 14 uker! Håper, håper :D
 
Kjempeflott du kan reservere bord :) Kan vi reververe for i tilfellet flere melder seg på?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja, tenker at det er bedre å reservere for "for mange" enn for få :) Så absolutt!
 
Back
Topp