Stavanger?

Ja det var veldig kjekt på Charles:-) Vi ble enig om at flinke Marthemor_april skal lage en ny avstemning for neste treff :-) Det blir en gang etter 5 nov. Greit at det ikke blir så lenge mellom hver gang siden det alltid vil være noen som ikke kan.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jeg vil kalle det en suksess - veldig koselig å samles, god stemning og inkluderende mennesker! Tusen takk for en flott kveld :flower

Håper jeg får treffe dere andre som ikke kunne komme i kveld, ved en annen passende anledning :)

Hei :) har også i mars og bor i stavanger, håper det ikke er forsent å bli med på møter? hørtes hvertfall veldig koselig ut :)

Åå, så kjekt å lese at det var vellykket! Gleder meg kjempemasse til å være med på fremtidige treff jeg også :)

Raggas, det er absolutt ikke for sent å bli med på treff, bare kjempekoselig å være flere :)

stavanger blir for lang for meg å kjøre( ikke at dere må ta hensyn til det, men syntes det er greit å si i fra)
Har 4 barn som skal legges om kveldene som gjør det vanskelig å komme fra dersom det er treff sent og i ukene.

Ja, hadde vært fint om vi kunne ta det annen hver gang i Sandnes og Stavanger som vi var enig i :-D Blir samme for de som kommer andre veien. Jeg et lite gira på å dra til Sandnes hver gang allefall ;-) Er bare en ærlig sak det, at man vil ha det nærmest seg. Og når baby kommer tror jeg kanskje det blir vanskelig med treff Sandnes/Stavanger og omvendt. Jeg kan ikke havne i rushet etter treff, med mini som ska hentes i bhg og middag som ska lages. Men det er min mening, så håper jeg ingen blir støtt av det :D

Så koselig med treff. Vi hadde selv et på Peking cuisine med januar/februar damer ;)

Minner på om at vi må få laget et nytt snart..

Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014

Fra Stavanger, har ikke sett dette før nå, vil veldig gjerne være med på treff :) Når på dagen pleiere dere møtes? Har ei lita på 8mnd så for meg passer det best på dag/ettermiddag :) Om det blir kveld skal jeg prøve å få barnevakt :)

Hei! Jeg har ikke vært her inne på forumet siden august. Jeg vil gjerne bli med om det er greit? Dette hørtes jo kjempehyggelig ut:-) Bor i Sandnes og er fra Stavanger.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp