Stavanger?

Forbaska App som aldri funker :P Har ikke vært her inne på over en uke nå. Jeg vil gjerne være med, men er det for seint? :o

Forbaska App som aldri funker :p Har ikke vært her inne på over en uke nå. Jeg vil gjerne være med, men er det for seint? :eek:

Hva er galt med appen? Sitter du på android eller iOS? Har du avinstallert og deretter søkt opp appen og installert på ny?

Jeg bare avinstallerte den og installerte den nye, så virket det ikke, så ble jeg så sur at jeg gadd ikke mer (er ikke så tålmodig) :) Bruker Babyverden når jeg er på jobb, redigert av Forumansvarlig Janet.

Det virker vel gjerne nå igjen, så får svelge stoltheten og innstallere den på ny når jeg kommer hjem :p

Last edited by a moderator:
Jeg bare avinstallerte den og installerte den nye, så virket det ikke, så ble jeg så sur at jeg gadd ikke mer (er ikke så tålmodig) :) Bruker Babyverden når jeg er på jobb, redigert av Forumansvarlig Janet.

Det virker vel gjerne nå igjen, så får svelge stoltheten og innstallere den på ny når jeg kommer hjem :p

Da vil jeg anbefale deg å prøve enda en gang, avinstaller appen først, deretter søk den opp på ny og installer den. Mistenker at du bare har oppgradert og da kan av og til ting gå galt.

Heia!

Trodde jeg hadde skrevet meg på tirsdag 22/10 kl 19, men ser ut til at jeg ikke har fått gjort det... Håper jeg kan få bli med? =)

Må bare få det bekreftet:

Er det Charles og De Stavanger eller Sandnes?

Eg kan ringa. Skal vi si ca 12 stk

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Har ringt. Det gikk fint å øke til 12. Ses snart :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

ASJ jeg må melde avbud, kommer meg ikke fra Vigrestad til Sandnes nå. Håper dere koser dere og avtaler et nytt møte som jeg klarer være med på!

Klarte heller ikke komme meg ut! Sliter med revmatismen i dette været her og sitter hjemme i sofaen med vondtene hehe. Håper dere koste dere! :)

Back
Topp