Stavanger?

Skal ikke ta over planleggingen, men hva med man (21), tirs (22) eller onsdagen (23) i samme uke? Kanskje en av dagene passer bedre for flere:)
 
Jeg vet ikke helt hvordan det gjøres, men for de som kan det: sett opp en sånn avtemning/poll greie :) Så kan vi jo se når det passe for flest :)
 
Så koselig at det er flere som vil treffes! :)

Selv kan jeg man (21) og tirs (22), men ikke onsdag 23.

Vi får nok ikke til at alle kan delta uansett, men opprett gjerne en avstemming for min del de av dere som kan det. Selv er jeg ikke datakyndig nok, så må melde pass på den :)
 
Da er vi fire som har krysset av når det passer :). Håpet kanskje på noen flere! Avslutter avstemmingen fredag om en uke (18).
 
Ja, hvor blir det av dere andre som har kommentert denne tråden? Kom igjen og hiv dere med:) (Håper denne kommentaren gjør at tråden kommer inn på første siden igjen..?)
 
Jeg kan dessverre ingen av dagene som er satt opp:( Mannen er ute å reiser hele den uka, og jeg har ingen som kan passe lille på ettermiddag/kveld. Men vil veldig gjerne være med på neste treff:)
 
Jeg får ikke blitt med noen av de dagene.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jeg har ikke lagt noen planer noen av de dagene. Derfor har jeg ikke stemt på en spesiell dag :) Derimot kommer det an på formen min om det går (har hyperemesis). Har kunn vært hjemme og på sykehuset de 10 siste ukene, men håper jo på bedring :) Så kommer det an på hvor det blir. Med min form tviler jeg på at jeg klarer helt til Sandnes. Men ting blir jo forhåpentligvis bedre etter hvert. Men mulig jeg ikke klarer de første treffene :)
 
Jeg sniker fra April :) Bor i stavanger jeg også, termin i starten av april, følger jeg genene mine kommer den i mars :p

Da kan vel jeg også slenge meg med :) Har termin i april, og er fra Stavanger :)

Det hadde vært kjekt å satt opp noen datoer og ulike treffsteder, så folk kan se hva de har mulighet til å være med på :)
 
Jeg tror det blir vanskelig å få til noe treff hvis det skal passe for alle med dato og treffsted. Synes derfor det var så fint at Marthemor satte opp en avstemning med 8 ulike datoer.

Hvis dere andre likevel vil sette opp flere alternative datoer og treffsteder så må dere selvsagt bare gjøre det. Selv er jeg temmelig fleksibel så er med på det meste:)

Et forslag er jo evnt å sette opp ulike datoer i oktober, november osv. bør kanskje ta Sandnes og Stavanger annenhver gang også? Bare forslag, dere ser selv hva dere vil:)

Håper uansett vi får treffes etterhvert både mars og aprilmager, hadde vært koselig å møtt ansiktene bak nickene etterhvert:)
 
Last edited:
det tar meg en time å komme meg te Sandnes, så tror det holder for meg å reise dit.
 
For å få gang på dette inviterer jeg til treff på pastabakeren på sandnes kl 20.00 tirsdag den 22.10.13.

Håper flere enn meg kan komme:)

Så tar vi et nytt treff i Stavanger om noen uker for de som ikke kan komme denne gangen.
 
Og så er det kanskje andre igjen som har barn fra før og som må legge osv før de kan komme...derfor det er så vanskelig å få til treff fordi vi er en gruppe som sikkert har ulik livssituasjon:)

Men da gjør vi som du sier og starter kl 19 så kan folk komme litt senere om det er vanskelig for noen å få det til kl 19. Selv går det fint for min del. Jeg kan reservere bord for oss, venter til fredag ettermiddag så flere får mulighet til å melde fra hvis de kommer:)
 
Back
Topp