Stavanger?

Hmm... Hele innlegget mitt ble slettet.. Redigert av moderator Stine... Jeg skrev ikke et ord om facebook...

Jeg skrev: Bare et forslag :), men om vi blir veldig mange så går det gjerne an å lage en gruppe for sandnes og en for Stavanger? Bare tenkte litt praktisk i forhold til trilleturer, besøk og sånn, at det kan være greit å ha det i nærområdet :) Større sannsynlighet for at man møtes da :) Jeg var med i en slik gruppe sist jeg var gravid, og synes det var så utrolig koselig. Vi møttes med magene på cafe, og etterpå møttes vi hjemme hos hverandre med babyene :) Var så gøy når en etter en fikk babyene sine.
 
Hun ble nok bare litt revet med;-) skal vi prøve å sette en dato for første treff, så har vi noe konkret å forholde oss til. Er dere mest gira på å treffest en ettermiddag etter jobb eller i ei helg?

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
viss vi skal dele oss etter hvor vi bor, vil jeg bli alene på treff.. kjekt om vi alle kan møtes, så kan vi også dele telefon nr og møtes på tur de som måtte ønske det etter hvert!??
 
Ja heilt enig. Det skal jo noe til at alle kan hver gang.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Så kjekt at flere vil være med!

Enig i at det er best å møtes alle i starten, og så heller evnt dele seg opp senere hvis vi blir altfor mange. Det er jo ikke sikkert at de en bor nærmest er de en får best kjemi med. Selv henger jeg bare med Sandnesjenter fra sist jeg var gravid selv om jeg er fra Stavanger :)

Hva med et treff torsdag 24.oktober kl 19.30? Bare et tilfeldig forslag litt frem i tid sånn at flere får mulighet til å hive seg på. For min del passer det best hverdager etter sønnens leggetid, men er fleksibel om alle dere andre ønsker noe annet.

Camilla
 
Passer bra for meg:)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Passer dessverre ikke for meg:( Mannen er ute å reiser, så da er jeg alene hjemme med lille. Men vanskelig å finne en dag som passer for alle:)
 
Jeg sniker fra April :) Bor i stavanger jeg også, termin i starten av april, følger jeg genene mine kommer den i mars :p
 
Sola har termin i april men blir mest sansynlig planlagt ks i mars :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Wow! Dere er så mange her! I april er vi bare 4-5 stykk fra rogaland tror jeg :p Er det mulighet for at vi kan joine? :)
 
Den dagen passer ikke for meg, så jeg får heller være med neste gang.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
jeg kan ikke da. FN markering i bhg og skule.. Dere som sniker fra april, kan dere ikke bare melde alle i Rogaland om treffet, så kaller vi det Mars/April treff!?
 
jeg kan ikke da. FN markering i bhg og skule.. Dere som sniker fra april, kan dere ikke bare melde alle i Rogaland om treffet, så kaller vi det Mars/April treff!?
Sjølvsagt! :)
 
Back
Topp