Stavanger?

Og så er det kanskje andre igjen som har barn fra før og som må legge osv før de kan komme...derfor det er så vanskelig å få til treff fordi vi er en gruppe som sikkert har ulik livssituasjon:)

Men da gjør vi som du sier og starter kl 19 så kan folk komme litt senere om det er vanskelig for noen å få det til kl 19. Selv går det fint for min del. Jeg kan reservere bord for oss, venter til fredag ettermiddag så flere får mulighet til å melde fra hvis de kommer:)
Det er flott du ordner opp:) jeg kommer.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Og så er det kanskje andre igjen som har barn fra før og som må legge osv før de kan komme...derfor det er så vanskelig å få til treff fordi vi er en gruppe som sikkert har ulik livssituasjon:)

Men da gjør vi som du sier og starter kl 19 så kan folk komme litt senere om det er vanskelig for noen å få det til kl 19. Selv går det fint for min del. Jeg kan reservere bord for oss, venter til fredag ettermiddag så flere får mulighet til å melde fra hvis de kommer:)

Var vel heller her jeg skulle svare :). Alle har krysset av at de kan klokken 19:00 avstemmingen! Tror dette blir veldig bra!
 
Hei, jeg bor i Sandnes. Har en datter på snart to år og har termin igjen i mars. Har veldig lyst å bli med, hvis jeg får lov?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Hei igjen!

Pastabakeriet viste seg å stenge kl 20:00 på tirsdager. Derfor har jeg nå bestilt bord på Charles og De (kafedelen)
kl 19:00 på tirsdag. Reservasjonen star under " Hovland".

Jeg bestilte bord til 8 stk. På avstemmingen svarte 8 at de kunne komme, mens i tråden her er det 5 som har bekreftet at de kommer. Tok likevel 8 så vi har litt å gå på hvis flere får lyst å være med :)
 
Ellers fikk jeg en kjip beskjed av spesialisten min igår. Har hele tiden visst at jeg har et risikosvangerskap mht forkortet livmorhals og fare for premature fødsel. Lang historie, men nå er livmorhalsen blitt kortere slik at jeg må ta det enda mer med ro. Det betyr at jeg mest sannsynlig ikke kan komme på tirsdag :-/ Utrolig kjipt etter å ha gledet meg sånn til å hilse på dere alle, men må self først og fremst sørge for at lillemor i magen har det bra.

Jeg reserverte likevel bord for dere, og så kommer jeg hvis det mot formodning er mulig. Hvis ikke håper jeg at situasjonen bedrer seg fremover slik at jeg kan være med på fremtidige treff!
 
Last edited:
Ellers fikk jeg en kjip beskjed av spesialisten min igår. Har hele tiden visst at jeg har et risikosvangerskap mht forkortet livmorhals og fare for premature fødsel. Lang historie, men nå er livmorhalsen blitt kortere slik at jeg må ta det enda mer med ro. Det betyr at jeg mest sannsynlig ikke kan komme på tirsdag :-/ Utrolig kjipt etter å ha gledet meg sånn til å hilse på dere alle, men må self først og fremst sørge for at lillemor i magen har det bra.

Jeg reserverte likevel bord for dere, og så kommer jeg hvis det mot formodning er mulig. Hvis ikke håper jeg at situasjonen bedrer seg fremover slik at jeg kan være med på fremtidige treff!

Det hørtes ikke noe godt ut :-( Håper du klarer å ta det nok med ro!
 
Uffda:-( så utrolig kjipt! Håper virkelig at kroppen din stabiliseter seg på et vis! Tusen takk for at du har tatt initiativ så satser vi på at du er bedre til neste gang:)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Ellers fikk jeg en kjip beskjed av spesialisten min igår. Har hele tiden visst at jeg har et risikosvangerskap mht forkortet livmorhals og fare for premature fødsel. Lang historie, men nå er livmorhalsen blitt kortere slik at jeg må ta det enda mer med ro. Det betyr at jeg mest sannsynlig ikke kan komme på tirsdag :-/ Utrolig kjipt etter å ha gledet meg sånn til å hilse på dere alle, men må self først og fremst sørge for at lillemor i magen har det bra.

Jeg reserverte likevel bord for dere, og så kommer jeg hvis det mot formodning er mulig. Hvis ikke håper jeg at situasjonen bedrer seg fremover slik at jeg kan være med på fremtidige treff!

Håper du klarer å komme:). Hvis ikke håper jeg at du blir med neste gang, når lillemor er trygg!
 
Da ser det ut som jeg kanskje har fått ordnet barnevakt, er det for sent å bli med? :)
 
Neida det må da gå veldig fint:) gleder meg masse!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Så utrolig koselig. Da håper jeg at jeg blir bedre og kan være med neste gang. Da har jeg en mnd å bli bedre på :-D Bare si tid og sted :)
 
Back
Topp