Status:

40+5
Her varierer det fra dag til dag. I dag :
Hyppige kynnere som verker
Smerter i symfysen
Litt mensmurringer
Noe rieaktivitet i natt, tipper det skyldes sengekos i går kveld.

Er veldig trøtt i dag, og tenker å sove litt nå. Håper riene kan ta seg opp igjen med litt hvile.

38+1

Iiiiiingenting å melde annet enn nedpress og stikking nederst i magen.

40+6
Ingen ting å melde fra meg heller i dag :-(

Merker ingen ting som tyder på fødsel i nær framtid.

Maserier.. Som presser skikkelig nedover.. Men ellers lite..

Etter en runde i sengen i dag skjedde det heller ingen ting annet enn nytelse :p men skal prøve igjen i kveld :D fått sove endel da.. Så kanskje kroppen er klar i kveld??

38+1

35+5
-har hatt første merkbare kynnere
-tissetrang tilbake
-vann i kroppen
-stikking nedentil
-voldsom appetitt
-puster og snorker som en hval :P
37+5
-Øm i ribbeina
-Vond rygg
-Mye vann i kroppen

Ingen tegn på at fødselen nærmer seg. Tviler på at hodet er festet..

40+6
Ingen ting å melde fra meg heller i dag :-(

Merker ingen ting som tyder på fødsel i nær framtid.

Et tegn har dukket opp: overtidskontroll på Ahus på mandag ;-) Vil da være 41+3.
Håper fødsel kommer igang før den tid.

39+4 idag og lite som skjer annet enn ho som presser veldig må nervene mot bekkenet som gjør styggvondt hver dag. Trodde ett øyeblikk idag at vannet gikk/begynte å lekke da jeg ble klam/fuktig i trusa, men gikk på do og mest sannsynlig tisset jeg litt på meg uten at jeg merka det :-P vertfall ikke kommet mer etter dette
..

38+2 (førstegangs)

-mye kynnere, noen få merkes også i ryggen (har hatt merkbare kynnere siden uke 29 ca.)
-nedpress (mest på kveldene)
-om jeg har skjønt riktig var hodet festet på kontroll i går 38+1
-fått mye vann i kroppen
-tisser oftere
-litt mensmserter/murringer innimellom
-har i noen dager hatt litt løsere nummer 2

Mannen er lei jeg er gravid..

Vi hadde sex i dag tidlig.. Men som ikke førte til utløsende hos han.. :( :p så kom nå hjem å foreslo en runde når barna har lagt seg og en runde til i kveld.. Haha! Denne ungen skal ut! Om dette fører til sammentrekninger som det gjorde sist (ikke i dag tidlig da) så går jeg i gang med vindusvask! :p har sovet så mye at overskuddet er der.. Haha

39 uker idag, intet nytt annet en mer energi! Har malt resten av rekkverket ute idag på strøk nr to, skal vaske vogna og har kjøpt garn til nye strikkeprosjekter. Klar for mer maling i morgen, med så fint vær som vi har hatt idag så har jeg igrunn ikke tid til å føde!

39 uker idag, intet nytt annet en mer energi! Har malt resten av rekkverket ute idag på strøk nr to, skal vaske vogna og har kjøpt garn til nye strikkeprosjekter. Klar for mer maling i morgen, med så fint vær som vi har hatt idag så har jeg igrunn ikke tid til å føde!

Her blåser det storm og regner sidelengs!

Da har man startet med sammentrekninger igjen, som er litt tak i.. Spent på om det fører til modning! Leste inne på altformamma at sæd inneholder mer prostaglandiner enn stikkpillene de setter igang fødsel med! Håpehåpe!

Da har man startet med sammentrekninger igjen, som er litt tak i.. Spent på om det fører til modning! Leste inne på altformamma at sæd inneholder mer prostaglandiner enn stikkpillene de setter igang fødsel med! Håpehåpe!
Så bra! Da håper jeg du får masse vondt nå, hehe :)

Så bra! Da håper jeg du får masse vondt nå, hehe :)

Går litt opp og ned.. Så er ikke helt regelmessig.. Vært alt fra 3-10 min mellom.. Nå på tur opp igjen på tid. Så er vel bare modning... Babyen er rolig da. Så får prøve få litt mer kontakt der..

Går litt opp og ned.. Så er ikke helt regelmessig.. Vært alt fra 3-10 min mellom.. Nå på tur opp igjen på tid. Så er vel bare modning... Babyen er rolig da. Så får prøve få litt mer kontakt der..

Kan jo fort være litt uregelmessig i starten, og så ta seg opp igjen! Ble jaggu litt i tvil her selv jeg, kommer noen tak her også som strammer godt både i mage og rygg.., får liksom ikke roet meg til å legge meg, men jeg blir sikkert bare lurt :p

Kan jo fort være litt uregelmessig i starten, og så ta seg opp igjen! Ble jaggu litt i tvil her selv jeg, kommer noen tak her også som strammer godt både i mage og rygg.., får liksom ikke roet meg til å legge meg, men jeg blir sikkert bare lurt :p

Sitter her alene jeg. Og synes det er så kjipt alle andre sover! Haha! Kunne trengt selskap!

Spennende da! Håper det er the real ting hos oss begge!

Sitter her alene jeg. Og synes det er så kjipt alle andre sover! Haha! Kunne trengt selskap!

Spennende da! Håper det er the real ting hos oss begge!
Var så trøtt jeg, sovna litt. Våkna igjen nå, litt mer styrke i takene her, definitivt tar det seg opp i hyppighet også. Men jeg tror jeg får sovne igjen, så ikke greit å si.p

39+4.

Nedpress, sterkere kynnere innimellom, mensmurring, men ingenting som tyder på fødsel helt med det første...

39 uker i dag. I går kjente jeg mensenmurringer for første gang. Ellers få andre tegn...

Synes i grunn det er greit å gå gravid nå, formen har aldri vært bedre og magen har ikke blitt så stor da jeg er høy og har god plass til bebisen. Jordmoren sa det kunne være grunn god nok til at bebisen ikke har dårlig tid med å komme ut, så kanskje jeg bør bli mer utålmodig?

Back
Topp