Status:

Ting er ikke så annerledes hos meg. Vanlige kynnere, grei form. Men drømmer mer om baby og den type temaer:-). Planen er å nyte permisjonen som en ferie, gjøre litt småtterier uten de store planene. Alt er forsovidt klart for at den lille gutten kan komme, og gleder meg veldig til å se han!

37+6
Slimproppen har gått litt i hele dag! :) håper det betyr noe..

36+2 (førstegangs)

-mye kynnere, noen få merkes også i ryggen (har hatt merkbare kynnere siden uke 29 ca.)
-nedpress
-lille var fortsatt ikke festet i går 36+1, men ligger med hodet ned
-fått litt mer vann i kroppen
-nummen/følelsesløs i huden på magen og litt øm rundt navelen

36+6

-alt over
-tisser oftere
-"luftsmerter" i nedredel av magen (kom og gikk natt til 36+6)
-litt løsere nummer 2

37+6: våknet 5.15 med vinde menssmerter/tak i magen. Håper virkelig dette er starten på noe! Regner ikke med det siden jeg ikke har sett noe til slimproppen enda, men krysser fingrene.
Og så spennende! Kanskje det skjer noe nå

Og så spennende! Kanskje det skjer noe nå
Ser ut som det bare var falsk alarm, men håper uansett det er godt for noe! Var et par timer med noe som må kunne kalles regelmessige maserier, så forsvant det. Men kjenner mer nedpress og kynnere idag igjen, etter mangerolige dager.

40+5
Ikke noen spesielle symptomer nå heller.
Ser at jeg har kynnere da magen blir veldig veldig Steam og hard men kjenner det ikke:p

40+2
Endel kynnere, særlig ved aktivitet. Av og til tydelig nedpress.

Ellers lite. Jeg fikk begge jentene etter termin, og tror nok at jeg har litt lange svangerskap. Men kjenner jeg er klar for fødsel nå!

Nedpress, korsryggvondt (ikke noe nytt forsåvidt), stikking inni der, løsere i magen. Kynnere sterkere og hyppigere enn tidligere, mest etter aktivitet. Føler ikke noe av dette betyr noe fra eller til, egentlig, kan vel gå sånn lenge og prøver å mentalt forberede meg på å gå over termin. (38+6)

37+5 (førstegangs)

-mye kynnere
-mye nedpress
-vann i kroppen
-trur magen har sunket noe
-øm i huden under magen, kjennes ut som blåmerker
-tisser oftere
-løs i magen
-mensmurringer

Last edited:
38+4: kontroll hos legen idag, alt bra og fikk bekreftet at hodet er festet. Godt tegn! Ellers ikke noe mer tegn til mer av slimproppen. Maseriene og murringer kommer i rykk og napp nå og da, helst om natten, men er aldri noe som varer. Sex og stimiulering av brystvorter prøves så ofte som mulig, men uten hell så langt :p

tenkte vi kunne starte en tråd hvor vi kan komme med en status om "tegnene" våre :)

Uke: 37+2
# Kynnere
# Nedpress
# Løs mage
# Vondt i symfysen/skambenet
# Tungpust
# Menssmerter i rygg
# Noen gangerlitt murringer

Heng deg på! Vært gøy å sammenligna :)

Uke 40+3 TERMINDATO!

#kynnere (hatt siden uke 20 så er ikke noe tegn forsåvidt, men de kommer veldig hyppig nå)
#Nedpress
#Løs mage (hatt i 3 uker fra og til)
#Svake menssmerter/murringer i ny og ne
#Utrolig trøtt, kan sove tre fire ganger i løpet av dagen

:goodnight

Uke 38+5

Mye nedpress
En del sammentrekninger innimellom

Er moden og veldig klar :)

41+6

Slimproppen gikk for tre dager siden
Har kommet jevnt med slim hver dag siden da.
Perioder med murring i korsryggen og nederst i magen.

Ellers ingen tegn til fødsel :p
Blir innleggelse og ballongkateter i morgen!

41+6

Slimproppen gikk for tre dager siden
Har kommet jevnt med slim hver dag siden da.
Perioder med murring i korsryggen og nederst i magen.

Ellers ingen tegn til fødsel :p
Blir innleggelse og ballongkateter i morgen!
Lykke til!

Back
Topp