Status:

Når har du termin?
Her kan jeg gå max til 26, er en uke på overtid :)
Jeg har termin 23., og har brått blitt utålmodig :p Var egentlig forberedt på å gå over, men nå vil jeg helst bli ferdig med det! Min max er dessverre 7. Juli.. Det virker som nesten alle på Juni er ferdige nå ;)
 
Jeg har termin 23., og har brått blitt utålmodig :p Var egentlig forberedt på å gå over, men nå vil jeg helst bli ferdig med det! Min max er dessverre 7. Juli.. Det virker som nesten alle på Juni er ferdige nå ;)
Hehe er nok mange igjen, men føler av og til at jeg er den eneste i hele verden som enda er gravid :( haha
 
Jeg har termin 26, og er sannelig blitt utålmodig selv. Vil IKKE vente til kalenderen sier juli! Har flere mørke perioder nå hvor jeg er overbevist om at han må kjeppjages ut. Har mye mindre kynnere, maserier og andre tegn for tiden. Håper det bare er stille før stormen. :p
 
Godt å høre jeg ikke er alene! Når jeg ser alle bildene blir jeg jo helt på tuppa ;) Og jeg har ingen tegn.
 
Hehe er nok mange igjen, men føler av og til at jeg er den eneste i hele verden som enda er gravid :( haha
Gullkorn fra mannen i dag: Det er som å gå og vente på julaften hver dag! :)
 
Litt av slimproppen gikk i dag :) Ser likevel ikke ut som det blir fødsel i dag på termindatoen. Litt stikkinger og veldig lav mage.
 
Back
Topp