Status:

39+1 og like gravid enda. Hatt regelmessige smårier i natt, var sikker på det var i gang! Men roet seg og jeg sovnet. De er der fortsatt, så håper det er starten på noe. Ble akutt løs i magen nå også.

Spennende frosken!

Her dabbet det av i 4 tiden.. Smårier når jeg rører på meg og har hatt enkelte rier etter 4 tiden og. Men tror de har hatt effekt på modningen :) i kveld har vi barnefri.. Hadde passet perfekt med fødsel!

Spennende frosken!

Her dabbet det av i 4 tiden.. Smårier når jeg rører på meg og har hatt enkelte rier etter 4 tiden og. Men tror de har hatt effekt på modningen :) i kveld har vi barnefri.. Hadde passet perfekt med fødsel!

Hvordan går det med deg? Noe mer på gang? Her har jeg hatt nok en effektiv dag med masse energi. Fått malt mer, vasket vinduer både utvendig og innvendig i første etasje, vasket bagen og satt klar vogna. Har hatt en del kraftige kynnere idag og mer slim, nå tror jeg restenav slimproppen gikk, en god t-skje hvertfall :p gode murringer i mage og rygg nå, men ikke sånn som i natt.

Har sammentrekninger hvert 15-18 min som presser greit nedover og jeg blir varm i kinnene men ellers så skjer det ingenting.. :(

Hvordan går det med deg? Noe mer på gang? Her har jeg hatt nok en effektiv dag med masse energi. Fått malt mer, vasket vinduer både utvendig og innvendig i første etasje, vasket bagen og satt klar vogna. Har hatt en del kraftige kynnere idag og mer slim, nå tror jeg restenav slimproppen gikk, en god t-skje hvertfall :p gode murringer i mage og rygg nå, men ikke sånn som i natt.

;)

Tror jeg har skikkelig bekkenløsning i dag.. gjør kjempevondt å gå, smertene sitter i skambeinet. Har gjort em del husarbeid i dag, bla støvsuging og litt mopping. Kanskje det kommer av det.. nei uff, glad jeg ikke har det så grusomt hver dag altså.

37+2 I dag:
- slimpropp begynte delvis å gå i går
- magen er sunket
- mye kynnere (kjennes både i magen og delvis i ryggen)
- vann i kroppen
- stikninger og nedpress "nedi der"
- ble undersøkt på torsdag og var da myk, forkortet og litt åpen.

37+4 i dag. Hatt løs mage en uke, og er mør i rumpebeina. Sur i lysken også, og de siste dagene har jeg fått mye mer vann i kroppen. Litt mensmurring også, spesielt kveld/natt. Begynner å bli lei! Skal bare strikke ferdig bukse til han nå, så er han veldig velkommen <3

Er vist forferdelig umoden til 3 gangs å være..

Bekkenet kunne kastes for det er dritt nå..

Har fått svangerskapshypertensjon i tillegg til svangerskapsdiabetes nå....

40+4, lite skjer. Hadde en runde med regelmessige maserier som ga seg etter en lur for et par dager siden. Deretter ingenting. :eek:

Kom igjen a baby, nå vil jeg møte deg!

Uke 37+5:

-Hodet ligger langt ned i bekkenet og er nesten festet.
-Kraftigere (og noen lengre) kynnere som kommer periodevis, men ikke helt regelmessig.
-Nedpress/stikking i underlivet
-Murring i mage og rygg
-Mer utflod

Er førstegangs, så vet ikke om det er vits å håpe at han kommer før termin? :)

Uke 41+1 nå... mye kynnere, noen vonde og noen ikke.. noen kjennes veldig ut som rier..
Fikk en følelse i dag om at jeg er klar til å møte mini nå, har vært stresset og nervøs til nå, da jeg har hatt mye å gjøre frem til rett før termin. Så nå kan jeg slappe av, og nå begynner jeg å føle meg klar. Kanskje det skjer i natt?? ;)
Nei huff, skal slutte å håpe..

Kontroll på søndag på føden, en uke etter termin. Bare et par dager til.

Var på overtidskontroll igår. Vesla har d strålende inni der. Fikk aldri mulighet til å ytre at jeg ville bli satt igang (egentlig glad for det siden jeg innerst inne håper det skjer naturlig). Var heldigvis litt moden og ble strippet for 1.gang så hadde store forventninger til inatt, Mn ingenting skjer:-P. litt mer murring kanskje. Fått time til mandags morgen. Da blir det fødsel/igangsetting uansett. Ber om at det ska skje før da, Mn nå ser jeg endelig lys i enden av tunnelen:-) 41,4 nå...

Våknet i natt (etter sex i går kveld) og hadde maserier som varte i ca 40 sek og kom hvert 4.minutt. Ga seg etter 1t. Håper på fødsel i helga :D

Har nedpress og kynnere på kveldene. Og i dag våkna jeg til blodig slim og ble rimelig happy for det! Lei nå!! Vet dog at det i verste fall kan gå uker fra slimproppen går til baby er ute. Sist gikk proppen 3 døgn før fødsel... Andre erfaringer?

Fortsatt like mye kynnere.. kan holde på en god stund før jeg får en pause.. så påan igjen! Heldigvis har det ikke gitt seg da :p

Kan sikkert bare sjekke inn på Juli.. Ikke et eneste tegn her til tross for mye sengekos :/

Enda en masse kynnere. Overtidskontroll i morgen, håper de kan strippe meg da, har også litt lyst på akupunktur :) er ganske spent :)

Back
Topp