Kom meg ikke på trening i dag
pumpa til vannbåren varme klikka i går så måtte være hjemme pga den.. I morgen og fredag er det jobb.. Så håper på torsdag.. Evt prøve om jeg orker en tur rett etter jobb i morgen.. Jobber til 13..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kom meg ikke på trening i dagpumpa til vannbåren varme klikka i går så måtte være hjemme pga den.. I morgen og fredag er det jobb.. Så håper på torsdag.. Evt prøve om jeg orker en tur rett etter jobb i morgen.. Jobber til 13..
Uff, ja, ikke alltid det klaffer... Du får se hva du har overskudd til i morgen etter jobbHer blir det spinning for første gang på lenge, og jeg gleder meg faktisk :-D
Kanskje, kanskje jeg er så heldig at jeg ikke legger på meg 35kilo dette svangerskapet og![]()
Så flink du er! Får håpe du klarer å opprettholdeJeg har 1000 unnskyldninger for tiden.
Jeg var på spinning i dag og klarte ikke å la være å ta meg helt ut, selv om jeg tenkte å holde litt igjen. Har frem til nå kun løpt på elipsemaskin og svømt, og der er det lettere å regulere egeninnsatsen. Har hørt at man ikke skal ta ut alt på trening når man er gravid, men har ikke sett noen nettsider som kan vise til forskning? Noen som har lest noe spesifikt, eller er det bare å trene på så lenge kroppen føles bra?
Trener styrke 4-5 ganger i uken jegHar gått ned litt i styrke, men trener nok ganske "tungt" til å være 19 uker på vei
Kjører splitt-program på hele kroppen( bryst, rygg, bein, skuldre og armer). Typen er overinteressert i styrketrening, så får masse motivasjon av å trene med han :-D Håper på å kunne fortsette sånn som jeg trener nå så lenge som mulig
Noen flere som driver med styrketrening her??
Er akkurat kommet igang med styrke (eller trening generelt) etter tre mnd opphold, og det er helt fantastisk å la kroppen jobbe litt igjen.Trener styrke 4-5 ganger i uken jegHar gått ned litt i styrke, men trener nok ganske "tungt" til å være 19 uker på vei
Kjører splitt-program på hele kroppen( bryst, rygg, bein, skuldre og armer). Typen er overinteressert i styrketrening, så får masse motivasjon av å trene med han :-D Håper på å kunne fortsette sånn som jeg trener nå så lenge som mulig
Noen flere som driver med styrketrening her??
Er akkurat kommet igang med styrke (eller trening generelt) etter tre mnd opphold, og det er helt fantastisk å la kroppen jobbe litt igjen.
Er det forresten noen som har erfaring med knebøy/markløft og bekkenlåsning? Tørr ikke prøve meg på det igjen før jeg vet om det er ok, eller vil forverre låsningen..?
Er akkurat kommet igang med styrke (eller trening generelt) etter tre mnd opphold, og det er helt fantastisk å la kroppen jobbe litt igjen.
Er det forresten noen som har erfaring med knebøy/markløft og bekkenlåsning? Tørr ikke prøve meg på det igjen før jeg vet om det er ok, eller vil forverre låsningen..?