Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha«Så lenge du ikke setter den på tvers er du innafor» fikk jeg beskjed om [emoji23]
Men jeg setter med butt ende først for det var det de fleste gjorde med meg da jeg tok blindtarmen. Og da de ikke gjorde det kom den ut igjen ganske kjapt når jeg rørte på meg. Og det er jo ikke så jævla stas med stikkpiller at jeg gidder å holde den på plass [emoji85]

Her er det som regel de vi må gå to til som får stikkpiller, og jeg spør hver gang hvilken ende den andre kollegaen pleier å sette. "ehh, jeg pleier å sette spiss"På sykehus og på gamlehjem tas de alltid med butt ende først. Årsaken er logisk. Når pillen kommer inn klemmer rumpa seg sammen automatisk. Da presser enden rundt spissen og skyver pillen lengre inn. Det som ofte skjedde på,f.eks gamlehjem visst de eldre fikk spiss ende inn først var at de presset pillen ut igjen når rumpe trakk seg sammen. Men så lenge den faktisk blir inne er det ett fett
På sykehus og på gamlehjem tas de alltid med butt ende først. Årsaken er logisk. Når pillen kommer inn klemmer rumpa seg sammen automatisk. Da presser enden rundt spissen og skyver pillen lengre inn. Det som ofte skjedde på,f.eks gamlehjem visst de eldre fikk spiss ende inn først var at de presset pillen ut igjen når rumpe trakk seg sammen. Men så lenge den faktisk blir inne er det ett fett
Ja jeg gjorde det selv før. Men når jeg jobbet på gamle hjem fikk vi beskjed om å sette med butt ende først. Min mor er sykepleier og de må også sette med butt ende på sykehusetHer er det som regel de vi må gå to til som får stikkpiller, og jeg spør hver gang hvilken ende den andre kollegaen pleier å sette. "ehh, jeg pleier å sette spiss"
Det er litt morsomt hvor mange som gjør det på automatikk at de setter spissen først![]()
Samme tenker jeg. Første gang jeg skulle gi her så ga jeg automatisk den smale enden inn først. Altså den uten spiss.Det er ikke logisk at de tykke enden skal inn først i mitt hode altså [emoji28]
MÅ de?Ja jeg gjorde det selv før. Men når jeg jobbet på gamle hjem fikk vi beskjed om å sette med butt ende først. Min mor er sykepleier og de må også sette med butt ende på sykehuset
Ja jeg gjorde det selv før. Men når jeg jobbet på gamle hjem fikk vi beskjed om å sette med butt ende først. Min mor er sykepleier og de må også sette med butt ende på sykehuset
Vi MÅ ikke heller, på de to plassene jeg jobberDet må ikke vi der jeg jobber.
Vi MÅ ikke heller, på de to plassene jeg jobberså lenge de blir gitt som de skal, er det det viktigste
![]()