Spørsmålslek

Ja, ei søster

Hvordan filmer liker du?
 
Liker egentlig det meste av sjangere, men er veldig glad i thrillere/spenningsfilmer

Hva gjør du helst, sløve foran tv’n eller lese en bok?
 
I hverdagen blir det gjerne sløsing foran tv-en, men i ferier tar jeg igjen alle timer med boklesing :)

Hva er favorittgodteriet ditt?
 
Generelt surt godteri [emoji7] nå fikk jeg skikkelig lyst på det:)

Hva er favorittprogrammet ditt på TV?
 
Det eneste vi har kjøpt er et antrekk :laughing002 Han får arve alt etter storebroren, så vi har så og si alt liggende i kjellerboden. Må ut og kjøp nytt stellebord og en ny babycall bare. Besteforeldrene har kjøpt en moseskurv etter ønske fra meg :Heartred

Hvilket babykjøp er du mest fornøyd med?
 
Det eneste vi har kjøpt er et antrekk :laughing002 Han får arve alt etter storebroren, så vi har så og si alt liggende i kjellerboden. Må ut og kjøp nytt stellebord og en ny babycall bare. Besteforeldrene har kjøpt en moseskurv etter ønske fra meg :Heartred

Hvilket babykjøp er du mest fornøyd med?

Mest fornøyd med sovevogna som vi kjøpte brukt på finn, en stor bagvogn som knøttet kan bruke lenge, Jedo britta :) Håper han liker å sove der :)

Har du kjøpt noe du angrer på allerede ift graviditeten?
 
Mest fornøyd med sovevogna som vi kjøpte brukt på finn, en stor bagvogn som knøttet kan bruke lenge, Jedo britta :) Håper han liker å sove der :)

Har du kjøpt noe du angrer på allerede ift graviditeten?
Nei [emoji4]

Hva gleder du deg mest til med å få en baby i hus?
 
Babykos[emoji173]️ og å se hvordan store søstrene tar i mot den lille[emoji177]

Hvor mange barn ønsker du deg?
 
Både gruer og gleder meg. Vet jo nå hva jeg går til siden det blir andre fødsel da så kjenner at jeg gruer meg mer nå enn første gang. Hadde en lang fødsel som endte med mye sying så krysser fingrene for at det blir lettere denne gangen. Det sies jo at nr 1 «baner vei» for nr 2;)

Har du noen ferieplaner?
 
Har ingen ferieplaner pga. fødsel og alt. Men vi tenker oss en tur til Spania til høsten når mini er litt større i stedet :) Har bygd på huset vårt, og driver og fikser uteplassene nå. Får nok en del besøk også. Så satser på en god og varm sommer, så vi kan nyte sommeren her hjemme.

Tror du du føder før, på eller etter termin?
 
Tror jeg føder før termin, sikkert bare siden min mor gjorde det med meg, har vel ikke nødvendigvis noe sammenheng. Har du/dere noen kallenavn på babyen (altså ikke selve navnet)? [emoji4]
 
Sier bare babyen og lillebror :)

Hva syns du om de nye permisjonsreglene?
 
Vi skal ha 59 uker, og jeg skal ha så mye som mulig av den.. Får se om jeg føder før eller etter 1. juli da.. Skal også ta ut 8 uker ferie og en god del fleksitid (13 dager) jeg har stående som jeg aldri får brukt opp ellers.

Har dere bestemt hvem som skal være faddere, dersom dere skal døpe babyen?
 
Har noen i tankene, men usikker på om jeg bare vil ha familie eller om vi skal ha noen venner også.

Hva skal du ha til middag i dag?
 
Back
Topp