Spørsmålslek

26 år.

Har dere valgt fadder dersom babyen skal døypes?

Tenkt på aktuelle men ikke spurt enda.

Sover du godt om natten?

Sover oftest veldig godt :-) om ikke fireåringen havner i senga vår og skviser meg ut i kanten [emoji28]

Har du/dere bestemt navn til babyen?

Nei, navn er ikke bestemt enda. Syns det er skikkelig vanskelig!

Har du noen spesiell interesse eller hobby?

Definitivt styrketrening! Savner det masse nå som slutten på svangerskapet nermer seg og mindre overskudd til trening!

Er det noe du savner som du ikke får gjort i svangerskapet?

Gå tur i fjellet (pga vondt i bein og bekken). Vil du ha noe smertelindring under fødsel?

Ikke hatt noen skikkelige cravings, men har spist mye jordbær og vaniljekesam.

Hva jobber du med?

Den er bestilt, men ikke hentet enda:)

Er barnerommet klart hos dere?

Nei, vi har bygget på en hel etasje på huset, så må gjøre klar hele etasjen før fødsel :laughing021 Barnerommet til minstemann skal være der oppe.

Har du handlet mye babyklær?

Nei, vi har bygget på en hel etasje på huset, så må gjøre klar hele etasjen før fødsel :laughing021 Barnerommet til minstemann skal være der oppe.

Har du handlet mye babyklær?
Bare bittelitt. Har mye fra forrigemann. Men kommer en jente nå, har gutt fra før. Skal snart rydde gjennom alt av klær og se hva jeg mangler.

Hva er kjøpet du tror du blir mest fornøyd med til baby?

Tror jeg kommer til å være veldig fornøyd med vogna, ellers så bestilte jeg babycall her om dagen som jeg regner med jeg blir veldig fornøyd med. Den er testa best i test så da bør den jo være bra :)

Har du noen følelse på om du kommer til å føde før termin eller gå over tida?

Har en merkelig følelse av at jeg vil føde før uten at jeg kan forklare hvorfor. Er førstegangs og sjansen er jo gjerne større for at det blir overtid. Time will show :)

Sparker babyen din akkurat NÅ? xsmile9

Ja:) sitter i bilen på vei hjem fra jobb og kjente nettopp romstering inni der:Heartred

Hva skal du ha til middag i dag?

Dugnad i gata i morgen og besøk av to venninner på søndag kveld. Mellom slagene blir det nok leking ute med 2-åringen, kanskje en sykkeltur med elsykkelen og sykkelvogna ;)

Back
Topp