Spørsmålslek

Siden lillerose glemte å spørre om noe svarer jeg på det samme[emoji16]

Har stallen i helgen, på lørdag skal jeg på loppemarked å se etter bøker til en serie jeg har samlet siden jeg var liten og på søndag skal vi på løp med ene hesten[emoji1]

Har dere funnet navn?

Vi har noen navn på lista, men om vi ender opp med et av de vet jeg ikke [emoji28]

Har du 17. mai-planer?

Skal gå i tog med min førstefødte, mine to bonusbarn på 9 og 12 og deres mamma:) Vi feirer alltid 17-mai i lag med alle sammen med tog først og kafè etterpå:happy:

Spiser du mer mat nå enn utenom sv.skapet?

Skal gå i tog med min førstefødte, mine to bonusbarn på 9 og 12 og deres mamma:) Vi feirer alltid 17-mai i lag med alle sammen med tog først og kafè etterpå:happy:

Spiser du mer mat nå enn utenom sv.skapet?

Nei, ikke mye mer, men har ikke klart å spise like sunt. Mye mer søtsug [emoji28]

Har du helgeplaner?

Skal bare slappe av i helgen. Også skal visst noen venner overraske meg med babyshower på søndag [emoji28]

Har du noen cravings? :)

Siden lillerose glemte å spørre om noe svarer jeg på det samme[emoji16]

Har stallen i helgen, på lørdag skal jeg på loppemarked å se etter bøker til en serie jeg har samlet siden jeg var liten og på søndag skal vi på løp med ene hesten[emoji1]

Har dere funnet navn?
Haha snakk om å være distre! [emoji85][emoji85][emoji85] Sorry!

Vet ikke om det kvalifiserer som craving, men veldig glad i rundstykke med leverpostei for tiden [emoji851] Har du hatt noen drømmer om babyen?

Ingen cravings, men god appetitt [emoji2]

Hvor lenge har du vært sammen med mannen din?

Ja har en hest og en katt[emoji4]

Liker du best selvplukkede blåbær eller fra butikken?
(Ja skikkelig random!‍♀️)

Ja har en hest og en katt[emoji4]

Liker du best selvplukkede blåbær eller fra butikken?
(Ja skikkelig random!‍♀️)
Skjedde med emojien a[emoji28]

[emoji23] selvplukkede [emoji4]

Er du sommer- eller vintermenneske?

Liker alle årstider veldig godt. Er utemenneske og har en mann som elsker å være ute også så da tilpasser vi oss alle årstidene og det de har å by på:)

Har du pakket klar fødebaggen?

Liker alle årstider veldig godt. Er utemenneske og har en mann som elsker å være ute også så da tilpasser vi oss alle årstidene og det de har å by på:)

Har du pakket klar fødebaggen?
Nei - ikke tenkt tanken en gang [emoji6]

Hva er dagens planer? [emoji4]

Gutt [emoji170]

Har du begynt å få vann i kroppen?

Jeg syns det er litt vanskelig å se da jeg ikke har erfaring med vann i kroppen men føler meg som en elefant.. [emoji136]‍♀️

Er det sol i dag?

Back
Topp