Spørsmålslek

Ja, kjenner ikke så mange som er gravide så tenker det kan være koselig:)

Skal du se Eurovision i kveld?
 
Tror ikke det, mulig det står på i bakgrunnen :)

Hvor gammel er du?
 
31

Hva skal du på 17.mai?
 
Skal til sentrum med samboer og vennegjeng, booket et bord på café [emoji4] Hvem tror du babyen vil ligne på?
 
Babyen ligner på meg, det har vi sett på 3D ultralyd :)

Hva pleier du å gjøre på søndager?

Vi pleier å starte søndager med et fellesmåltid som vi gjør litt ekstra ut av (steker baguetter, dekker på med masse pålegg, koker/steker/rører egg osv...)
Ofte liker jeg at vi har en utflukt eller lignende, men etter jeg ble gravid og dårlig form har det blitt mye hjemmesøndager.

Er barnerommet til kommende baby klart?
 
Har ikke innredet barnerom, men gjesterommet vårt er fylt av babyutstyr og klær [emoji16] Skal du ha nyfødt fotografering?
 
Ja, hadde det med førstemann så må ha lignende bilder av denne også [emoji4]

Hvilken vogn skal dere ha?
 
Jedo britta :) Stor liggevogn og brio smile, litt mer håndterbar bag/sittevogn til by og reisebruk. Lettere å få i bilen :)

Kjenner du mye liv?
 
Ja, jevnt mye liv :)

Når tror du fødselen kommer til å starte?
 
Ja, jevnt mye liv :)

Når tror du fødselen kommer til å starte?

Har på følelsen at jeg kommer til å gå til termin 21. juli og kanskje litt over.

Ønsker du smertelindring under fødselen?
 
Kommer litt an på. Sist ble jeg igangsatt 10 dager på overtid og hadde riestorm i 9 timer.. ville ikke ha epidural, men måtte kaste inn håndkleet til slutt. men nå tenker jeg at jeg begynner med badekar, og lystgass om sykehuset tilbyr det (god erfaring med det). Får vurdere epidural om det drøyer ut, eller får en lignende fødsel som sist.

Hvilket sykehus skal du føde på?
 
Kommer litt an på. Sist ble jeg igangsatt 10 dager på overtid og hadde riestorm i 9 timer.. ville ikke ha epidural, men måtte kaste inn håndkleet til slutt. men nå tenker jeg at jeg begynner med badekar, og lystgass om sykehuset tilbyr det (god erfaring med det). Får vurdere epidural om det drøyer ut, eller får en lignende fødsel som sist.

Hvilket sykehus skal du føde på?
Stavanger Universitetssykehus

Har du begynt å pakke fødebagen?
 
Spent. Når starter det, hvordan starter det, går det like fort som sist, blir jeg like redd som sist osv. er tanker som kværner. Skal heldigvis til samtale med sykehuset neste uke :)

Hva skal du på 17. mai?
 
Gå i tog med fireåringen :) svigermor kommer på langhelg-besøk. Skal spise lunsj med henne + foreldrene og ene Søstra mi. Så skal alle spise middag sammen på ettermiddagen. Fireåringen skal visst spise 20 is [emoji38]

Hva spiser dere til middag på 17. mai?
 
Da pleier vi enten å grille eller så reiser vi ut og spiser [emoji4]

Har dere noen planer i sommer?
 
Ingen verdens ting, hvis vi orker blir det kanskje noen spontane utflukter, men ikke for langt[emoji4]

Hvordan er formen din i dag?
 
Fin, men varm [emoji28] kan ikke klage da! Fått vite planlagt ks er innvilget idag.

Hva savner du mest med å ikke vær gravid?
 
Å ha kroppen min for meg selv og a full bevegelighet uten begrensninger [emoji6]

Hva er favorittmaten din?
 
Back
Topp