Spørsmålslek

Restemiddag bestående av risotto, fiskepinner og en mango- og avokadosalat.

Skal du ha fri på fredag og får langhelg?

Nei, men neste helg tar vi langhelg. Planleggingsdag i barnehagen, og svigermor kommer på besøk.

Hvor skal du feire 17. mai?

I Bergen hos svigers.

Hva spiser dere på 17 mai?

Spiser rømmegrøt med masse spekemat, blir dessverre ingen spekemat på meg i år da... ellers is og kaker [emoji7]

Hva skal du gå med på 17 mai i år?

En svart enkel kjole som er svært comfy [emoji7]

Hva din favorittaktivitet på 17.mai?

En vid kjole, blåsvart med blomster. Ikke mye annet som passer [emoji4] Hva skal du i morgen?

Ikke noe jeg har hatt helt cravings på. Men har gått med mye jordbær og Kesam. Og surt godteri når jeg har hatt lyst på noe godt. Sure og friske smaker har vært best :-)

Har du noen spesielle ønsker for fødselen?

Ikke noe jeg har hatt helt cravings på. Men har gått med mye jordbær og Kesam. Og surt godteri når jeg har hatt lyst på noe godt. Sure og friske smaker har vært best :-)

Har du noen spesielle ønsker for fødselen?

Kun at den ikke sjer før minimum uke 34

Har du navnet klart til lille mageboeren?

Nei, men har noen alternativer. Klarer ikke bestemme før han er uten og viser frem seg og personligheta si [emoji4]

Har du født før? Hva var i så fall det som overrasket deg mest?

Nei, blir hjemmetid med baby[emoji173]️

Skal du noe gøy i helgen?

Skal på jentemiddag i kveld og skal ta på meg en av mine nyinnkjøpte sommerkjoler. Gleder meg virkelig til å gjøre meg litt fin! Og i morgen skal mannen min ta gravidbilder av meg [emoji2]

Hvordan ligger du an med innkjøpene til baby?

Har tatt vare på alt fra storebror. Må ha ny babycall og stellebord, og bleier og sånt :-)

Har dere finvær hos dere i dag?

Relativt, 16 grader og sol/sky [emoji4] Tenker du å være med i barselgruppe?

Back
Topp