Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig her!Hvis det er troll innlegg så blir jeg forbanna, dette er ikke ting man tuller med.
Om dette er tilfelle, Så anmeld og få han ut av huset. Det er voldtekt, og på kanten til pedofili med tanke på at et barn er oppi situasjonen!
Her har du ansvar som mor og beskytte barnet, om du ikke gjør din del her så er du faktisk medskyldig om barnet blir vitne eller utsatt for noe. Det er ikke normalt at en voksen mann holder på med seksuelle handlinger med partneren (med eller uten samtykke) mens et barn ligger oppi samme seng. End of story!
Ehhh, trolling?? Brukeren har to innlegg bare, og de er nesten like.... I såfall dårlig gjort å tulle med no slikt som dette!
Nei det er ikke trolling. Jeg har sagt i fra flere ganger at dette er faktisk voldtekt, han mener han nå har skjønt alvoret i det, men jeg vet ikke om det er for sent for min del, at dette er over.. Takk for alle svar!!
Hvis det er troll innlegg så blir jeg forbanna, dette er ikke ting man tuller med.
Om dette er tilfelle, Så anmeld og få han ut av huset. Det er voldtekt, og på kanten til pedofili med tanke på at et barn er oppi situasjonen!
Her har du ansvar som mor og beskytte barnet, om du ikke gjør din del her så er du faktisk medskyldig om barnet blir vitne eller utsatt for noe. Det er ikke normalt at en voksen mann holder på med seksuelle handlinger med partneren (med eller uten samtykke) mens et barn ligger oppi samme seng. End of story!
Jeg bare var usikker hvor man kunne spørre
Hvis det er troll innlegg så blir jeg forbanna, dette er ikke ting man tuller med.
Beklager, men jeg synes det er helt feil å ha barn i senga når man har sex eller som i dette tilfellet voldtekt. Vi har samsovet og hatt barn på rommet, men aldri i livet om vi har hatt sex mens barnet var i samme rom. Da fant vi andre løsninger, jeg føler ikke det er turn on med barn i et rom hvor man har sex. For det andre så synes jeg ikke det er greit om barnet skal bli vitne til slikt om det våkner. Jeg satte ikke sexlivet på vent fordi barnet sov der, man kan finne løsninger om sex er viktig.Må bare kommentere denne. Jeg har hatt sex med barn i senga, og på soverommet mange ganger - uten at verken jeg eller partner er kanten av pedofili av den grunn. Vi samsover, og det til barna selv velger bort samsoving, og kan ikke sette alt av seksuelt samliv på pause i årevis. Ikke kan vi nødvendigvis benytte andre rom i huset alltid heller, med tenåringer løpende rundt.
Det sagt, denne situasjonen er uholdbar, og straffbar - helt uavhengig av at barnet er i senga eller ikke, og ikke noe jeg hadde valgt å fortsette å leve med. At noen ikke respekterer mine grenser, og ikke tar ansvar for egne handlinger, er ikke greit.
Hei, har over lengre tid våknet av at kjæresten penetrerer meg mens jeg sover, kan våkne av en fuktig finger i analen, penis i analen eller i vagina.. Jeg har sagt fra mange ganger at jeg ikke synes dette er ok. Han har variert mellom å si at han ikke har gjort det og å unnskylde seg, si han er flau. Nå har han også gjort det mens mitt barn ligger i senga med oss. Sniker seg liksom på min side og tar seg til rette.. Jeg synes dette er ekkelt, respektløst og kvalmt,får ikke lyst på sex eller noe. Han sier det skal aldri skje igjen, men jeg vet ikke min arme råd lengre, han har sagt det før, jeg har sagt at neste gang anmelder jeg det, men det hjalp ikke.. Trenger han profesjonell psykologhjelp? Hva kan jeg gjøre? Vi har et barn på vei i tillegg..
Har foreslått det faktisk. Det hjelper ikke om jeg har på meg truse eller ikkeSer du har fått mange svar, og alle er enig. Dette er selvfølgelig ikke greit.
Men av nysgjerrighet, sover du veldig tungt? Har du på deg undertøy? Hvis du ikke har kastet han ut av senga enda, kanskje du føler deg tryggere om du har på truse og pysjbukse? Bare sånn fram til problemet har løst seg på en eller annen måte.
Hva med å foreslå å stikke en stor dildo i ræva hans mens han sover? Kan hende han skjønner poenget... (med mindre han liker sånt).
Har foreslått det faktisk. Det hjelper ikke om jeg har på meg truse eller ikke
Ikke hver gang, de første månedene av graviditeten nei.. Men det er mange ganger jeg har våknet selvfølgelig og dyttet han bort. Flere ganger jeg våkner av at jeg tror jeg må på toalettet, fordi jeg har spytt og en finger eller penis i baken, og blir usikker fordi han deretter later som han sover og jeg er veldig trøtt. Skal sies at han er veldig forsiktig sånn at jeg ikke skal våkne.. Nå våkner jeg lettere, synes det er veldig ekkelt.Men våkner du ikke av at han tar av deg trusa?
Later som han sover faktisk. For en taper.Ikke hver gang, de første månedene av graviditeten nei.. Men det er mange ganger jeg har våknet selvfølgelig og dyttet han bort. Flere ganger jeg våkner av at jeg tror jeg må på toalettet, fordi jeg har spytt og en finger eller penis i baken, og blir usikker fordi han deretter later som han sover og jeg er veldig trøtt. Skal sies at han er veldig forsiktig sånn at jeg ikke skal våkne.. Nå våkner jeg lettere, synes det er veldig ekkelt.
Beklager, men jeg synes det er helt feil å ha barn i senga når man har sex eller som i dette tilfellet voldtekt. Vi har samsovet og hatt barn på rommet, men aldri i livet om vi har hatt sex mens barnet var i samme rom. Da fant vi andre løsninger, jeg føler ikke det er turn on med barn i et rom hvor man har sex. For det andre så synes jeg ikke det er greit om barnet skal bli vitne til slikt om det våkner. Jeg satte ikke sexlivet på vent fordi barnet sov der, man kan finne løsninger om sex er viktig.
Later som han sover faktisk. For en taper.