Når man samsover til barna er opp til skolealder, så er det noe som ligger bak.
Noen trives faktisk med det. [emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når man samsover til barna er opp til skolealder, så er det noe som ligger bak.
Ja kos. Ingen barn er like. Selv om dere trives med noe så er det ikke sikkert andre gjør det. Jeg ligger i senga med min 4 år gamle datter og min sønn på 2 år ligger i egen seng. Dette er noe som de har valgt. Min datter kan sove alene og legger seg i egen seng på sitt rom. Jeg sover inne hos 2 åringen pga sykdom hos oss begge og en vanskelig trapp fra 2 etasje.Når man samsover til barna er opp til skolealder, så er det noe som ligger bak.
Han sier ikke at han gjør det i søvne, han har bare latet som han sov når jeg våkner et par ganger, men innrømmer det dagen etterJa kos. Ingen barn er like. Selv om dere trives med noe så er det ikke sikkert andre gjør det. Jeg ligger i senga med min 4 år gamle datter og min sønn på 2 år ligger i egen seng. Dette er noe som de har valgt. Min datter kan sove alene og legger seg i egen seng på sitt rom. Jeg sover inne hos 2 åringen pga sykdom hos oss begge og en vanskelig trapp fra 2 etasje.
Men til saken så er jo dette voldtekt. Håper du ikke svarer fordi du er på krisesenter. Er enig i at man ikke trenger å gjøre sånt med barn i senga. Vår sønn er lagd i stua siden vår datter sov i senga vår( vi hadde det rommet hu har nå). Men litt vanskelig hvis dette skjer i søvne. Jeg trur ærlig talt det er unnskyldning fra hans side. Han skal da ikke huske noe når man har gjort noe sånt i søvne.
Da er det rein voldtekt. Du burde komme deg unna han. Man kan spekulere i diagnoser osv men det viser at han ikke har respekt for deg eller ditt privatliv. Krisesenter er ikke ett farlig sted. De hjelper deg med å se ting og hjelper deg med veien videreHan sier ikke at han gjør det i søvne, han har bare latet som han sov når jeg våkner et par ganger, men innrømmer det dagen etter
Mitt yngste barn på snart 6 vil sove med meg... han sovner inne hos bror men kommer inn ila natta... han er ikke utrygg i det hele tatt bare elsker åNår man samsover til barna er opp til skolealder, så er det noe som ligger bak.
Synes det er tragisk å blande inn pedofili selv om barnet/barna ligger i samme seng. Men jeg skjønner ikke hvordan noen klarer å ha sex mens de er der En ting er når det er babyer, men ikke når de bikker året og oppover. Da er det på tide å få barna ut av soverommet( for lenge siden). Enda så «kooooselig» folk påstår det er å samsove
Forskjell på voldtekt og samtykkende samleie her da. Og barn dør ikke av å vite at foreldrene er glade i hverandre, da har man snakket for lite med barna om hva som er vanlig mellom to voksne mennesker som bor sammen, og er i et forhold. Jeg har fem barn, og det sjette på vei, og har mange ganger fått spørsmål om hvor babyer kommer fra - og barna har fått ærlige svar! Snakk i hjel "tabuer", så slutter det å være tabu, og ungene lærer i samme slengen om grenser, hva som er ok og absolutt ikke ok.
Slett ikke. Langt derifra.
Noen av oss klarer å se flere sider av en sak enn akkurat så langt som egen nesetipp skjønner du.
Jeg klarer utmerket å reagere negativt på dine nedlatende og smålige innlegg uten å føle meg det minste truffet.
Huff, jeg får ikke ro i kroppen i forhold til denne saken. Svarte deg i det andre forumet også, men vet ikke om du har sett det? Uansett: du beskriver en mann som ikke har kontroll over sine seksuelle impulser og som sover i samme seng som din datter. Du venter et barn med han. Hva tenker du om det? Er du ikke redd for hva han kan gjøre med barna hvis du ikke et tilstede et øyeblikk de neste 18 årene? Det han gjør mot deg er svært alvorlig. Å forgripe seg ved penetrering på et sovende menneske er uten tvil voldtekt. I tillegg er du gravid. Han utviser ingen empati, han klarer ikke å styre seg, og bryr seg ikke om hvordan opplevelsen er for deg. Det som er viktig for han, er egen nytelse, dette til enhver pris. Dette sier noe om at du har å gjøre med et menneske med alvorlig utviklingsforstyrrelse, og da er jo spørsmålet om dette er en mann du vil ha rundt barnet/a ditt? Jeg tenker umiddelbart at dine barn vil befinne seg i en konstant risiko for overgrep.
Mitt forslag et at du tar kontakt med familievernkontoret og fastlege, og tar veien videre derfra. Nå må du sette dine barn først, og vite at dette er unevnelige forhold å være under. Jeg forstår ikke hva som gjør at du fortsatt er værende hos han? Hvor langt er du på vei? Har du nettverk?
Har endt forholdet og gjort grep. Vi bor ikke sammen! Leser det du skriver og tenker at jeg har gjort det rette.. Er i uke 25Huff, jeg får ikke ro i kroppen i forhold til denne saken. Svarte deg i det andre forumet også, men vet ikke om du har sett det? Uansett: du beskriver en mann som ikke har kontroll over sine seksuelle impulser og som sover i samme seng som din datter. Du venter et barn med han. Hva tenker du om det? Er du ikke redd for hva han kan gjøre med barna hvis du ikke et tilstede et øyeblikk de neste 18 årene? Det han gjør mot deg er svært alvorlig. Å forgripe seg ved penetrering på et sovende menneske er uten tvil voldtekt. I tillegg er du gravid. Han utviser ingen empati, han klarer ikke å styre seg, og bryr seg ikke om hvordan opplevelsen er for deg. Det som er viktig for han, er egen nytelse, dette til enhver pris. Dette sier noe om at du har å gjøre med et menneske med alvorlig utviklingsforstyrrelse, og da er jo spørsmålet om dette er en mann du vil ha rundt barnet/a ditt? Jeg tenker umiddelbart at dine barn vil befinne seg i en konstant risiko for overgrep.
Mitt forslag et at du tar kontakt med familievernkontoret og fastlege, og tar veien videre derfra. Nå må du sette dine barn først, og vite at dette er unevnelige forhold å være under. Jeg forstår ikke hva som gjør at du fortsatt er værende hos han? Hvor langt er du på vei? Har du nettverk?
Har endt forholdet og gjort grep. Vi bor ikke sammen! Leser det du skriver og tenker at jeg har gjort det rette.. Er i uke 25
Har endt forholdet og gjort grep. Vi bor ikke sammen! Leser det du skriver og tenker at jeg har gjort det rette.. Er i uke 25
Jeg har ikke noe jeg skulle sagt ift sex og pedofili på rommet får jeg kunne aldri hadd sex med ungen min i sengen, uansett alder. Men synes det var litt irriterende å lese hvordan du fremstiller samsoving. Kanskje det ikke funket for deg, men for oss så var det avgjørende for at alle skulle få mulighet til og sove og ja det er faktisk kjempe koselig og samsove. Uansett om du mener noe annet [emoji18]Synes det er tragisk å blande inn pedofili selv om barnet/barna ligger i samme seng. Men jeg skjønner ikke hvordan noen klarer å ha sex mens de er der En ting er når det er babyer, men ikke når de bikker året og oppover. Da er det på tide å få barna ut av soverommet( for lenge siden). Enda så «kooooselig» folk påstår det er å samsove