Først og fremst hadde jeg sørget for separate soverom.
Så hadde jeg bedt han søkt hjelp, evt dratt sammen med han. Dette er ikke normalt!
Så hadde jeg bedt han søkt hjelp, evt dratt sammen med han. Dette er ikke normalt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er faktisk en søvn forstyrrelse som gjør at man har sex med partner i søvne. Jeg sier ikke at han har det, men når han sier at han later som han sovner kan være et tegn på dette.
https://forskning.no/sex-sovn/2008/02/sex-i-sovne
Uansett hva som er årsaken så må dere søke hjelp
Det er faktisk en søvn forstyrrelse som gjør at man har sex med partner i søvne. Jeg sier ikke at han har det, men når han sier at han later som han sovner kan være et tegn på dette.
https://forskning.no/sex-sovn/2008/02/sex-i-sovne
Uansett hva som er årsaken så må dere søke hjelp
Hei, holder på å forstå det. Han er borte til 7 januar, hva er det du tenker på når du sier vi må komme oss bort med en gang? Jeg spør fordi jeg ikke har erfaring med slike mennesker fra tidligere.Da hadde han tatt grep og låst seg inne på et annet rom f.eks. Denne mannen er en overgriper, en voldtektsmann, og gud vet hva han kan finne på, når han synes voldtekt er helt innafor.
Du må ta med deg barnet vekk, nå, i dag. Forstår du egentlig alvoret her?
Vi er obs på slike tråder som dette og har vurdert denne til å ikke være trolling.Absolutt enig med deg! Var ikke d som var poenget med kommentaren min. Og hadde d ikke vært for at brukeren har laget to like innlegg om ak d samme hadde jeg nok ikke kommentert med «trolling» heller. Sensitivt tema som dette er ikke noe å spøke med
Hei, holder på å forstå det. Han er borte til 7 januar, hva er det du tenker på når du sier vi må komme oss bort med en gang? Jeg spør fordi jeg ikke har erfaring med slike mennesker fra tidligere.
Høres ut som om mannen din er somnofil. Jeg ville spurt han rett ut om han er det, på en rolig måte. Du kan freake ut så mye som du vil inni deg, men om du vil ha ærlige svar så er det best å bevare roen. Så kan du etterpå ta stilling til om du orker å leve med det eller ei. Uansett så må han slutte å gjøre dette mot din vilje!
Sa jeg at det var greit?? Herregud... Mannen trenger hjelpDu mener *voldtektsmann. Det er ingen unnskyldning samme hvilken parafili man har; dette er voldtekt, og det er aldri greit.
Hun har sagt ifra mange ganger at hun ikke vil, og han fortsetter. Det handler ikke om somnofilien, det går fint an å få utløp for den fantasien med samtykke. Voldtekt er noe helt annet.
Somnofilien må man dessuten få terapi for, for det er faktisk veldig nært beslektet til nekrofili, og kan utvikle seg til pedofili/incest.
Dette er noe helt annet enn å like å bli klapset litt på rumpa, eller å fantasere om sjefen sin...
Sa jeg at det var greit?? Herregud...
Følte du angrep meg. Jeg skrev det om somnofilien fordi det faktisk er folk som lider av dette, og tenkte det var greit å si om HI ikke vet det. Å ha sex med noen uten samtykke er selvsagt ikke greit.Sa jeg at du sa det? Ro deg ned.
Følte du angrep meg. Jeg skrev det om somnofilien fordi det faktisk er folk som lider av dette, og tenkte det var greit å si om HI ikke vet det. Å ha sex med noen uten samtykke er selvsagt ikke greit.
Deg om det. Men å sette andre i en bås som er ganske alvorlig, på grunn av dine egne preferanser, det synes jeg er å dra den langt. Vi har ingen andre rom i huset enn soverommet som er private, om vi ikke da kaster tenåringene ut av stua, og varsler om at vi skal ha oss da - litt ugreit det også kanskje? Og jeg har vært vitne til at min mor har hatt sex, ingen varige traumer av den grunn. Mamma tok en prat med meg om det i etterkant, og forklarte at sånt gjør voksne som er glade i hverandre.
Mine barn er fullstendig klare over at jeg og mannen har sex, jeg er tross alt gravid, og de er alt annet enn uopplyste om hvordan forplantning foregår.
Men, dette ble helt på siden av tråden...
Helt enig!!! Vi hadde også sex når mini var nyfødt og sov på vårt rom. Pedofili har absolutt ingen sammenheng med det, kvalmt at folk tenker sånn i det hele tatt.Utenom tråden, men vi har også hatt sex mens barna sover i samme rom, ser ikke noe galt med det (og det har iallefall ikke noe med pedofili å gjøre)...