Sommerkropp 2014 - motivasjonstråd

Har henta ergobaby bæresele på posten. .. så nå er det bare å skjønne hvordan man skal bruke den (!?) , og komme seg ut i skogen :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Gått en liten tur på 4,5km. Nå er det snart sushi tid :)
 
Har gått to turer på butikken idag (ca 3km tilsammen) og vaska fire maskiner med klær.. :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
8,15 km kveldstur med lille som sliter veldig med å sove i dag. 709 kalorier brent;) Lengste turen jeg har gått på leeenge! Superstolt av meg selv, selv om det ikke er lov å si:p

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
8,15 km kveldstur med lille som sliter veldig med å sove i dag. 709 kalorier brent;) Lengste turen jeg har gått på leeenge! Superstolt av meg selv, selv om det ikke er lov å si:p

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
Det er VELDIG lov å si at man er stolt av seg sjøl! Det syns jeg i alle fall :) og du skal være stolt! Herlighet, det er nesten en mil :) :)

♡ 31.05.13 ♡ Linn-Kristin ♡
 
Trente på studio igår for første gabg siden fødselen igår! Herrefred for en dårlig kondisjon jeg har! :p
Pån igjen på mandag :)

♡ Jonathan 14.01.11
♡ Markus 08.06.13
 
  • Liker
Reactions: VeL
Det er VELDIG lov å si at man er stolt av seg sjøl! Det syns jeg i alle fall :) og du skal være stolt! Herlighet, det er nesten en mil :) :)

♡ 31.05.13 ♡ Linn-Kristin ♡

Håper virkelig at jeg kan få til flere sånne turer;-) Deilig å komme igang;)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Lunsj. Havregryn, ekstra lettmelk og bringebær.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1375618591722.jpg
    1375618591722.jpg
    52,7 KB · Visninger: 30
Vært på trilletur til helsestasjonen i dag. 316kcal ifølge runkeeper :)
 
Har henta ergobaby bæresele på posten. .. så nå er det bare å skjønne hvordan man skal bruke den (!?) , og komme seg ut i skogen :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har ikke prøvd selv,men tror ikke den skal være vanskelig? Er flere her som har den i alle fall,så du får nok hjelp hvis du lurer ;)

Jeg har vært i byen i dag. Drukket både iskaffe og iste. Ikke gått noe mer enn fram og tilbake til bilen. Men var innom noen butikker med kjøreavstand da,så jeg fikk litt "styrketrening" med å løfte vogn og bilsete inn og ut av bilen noen ganger da. Det teller det eller? ;)
Og de bitene med rissjokolade jeg nettopp spiste,de teller IKKE :p
Og så glemte jeg halvparten av det jeg skulle ha i butikken da jeg handlet før middag,så jeg måtte gå og handle mer etterpå. Ca en liten kilometer t/r.
Vurderer sterkt å begynne med yoga. Men det får bli "i morgen" ;)

*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*
 
Idag har jeg gått en tur på litt over 4km med vogn og i kveld så har jeg hatt min første bakketrening etter fødsel. Tuuungt!
 
Har gått masse i dag :) aner ikke hvor mye, men er 1 km til sentrum hver vei. Så blitt min 4lm der, pluss en tur opp i høyden og litt div :) merker det ikke på samme måten når man ikke tenker at "nå trener jeg" ;)

♡ 31.05.13 ♡ Linn-Kristin ♡
 
Gått 12 km idag (og så spist litt sjokoladekake.. :)).
 
Trilletur til barnehagen på 5,14 km på 53,5 minutter;-) Juksa og satt på med mannen hjem, men godt å røre på seg;)

423 kalorier brent i følge endomondo:)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
5,6km trilletur.. Sliiten, merker formen ikke er på topp, bor langt utpå bygda med masse bratte bakker! :p
 
4,5 km trilletur pluss trasking i et par timer på handlesenter :).
 
Back
Topp