Sommerkropp 2014 - motivasjonstråd

Da har vi gått "runden" her igjen på 6,5km. Endomondo`n ville ikke være med så veit ikke hvor lang tid vi brukte. Men blei ikke noe pers.. for m
Både jeg og samboeren var tunge i beina.. har i alle fall klart meg på 2 stk shake fram til middag i dag. Satse på å klare det resten av uka og ;)

♡ Linn-Kristin ♡
 
7 km løpetur (1,5 km av de var oppvarming med rask gange) med vogn.
God start på dagen :)
 
Da er jeg igang! Meldte meg inn på treningsstudio idag og fikk en halvtime på mølla før barnepassen stengte. 225 kalorier er forbrent!

Skal ha treningsveiledning på tirsdag! *klapppåskuldra*
 
  • Liker
Reactions: S.
Løpetur med vogn igjen idag. 7,5 km og blodslit. Tror jeg skal la kroppen hvile et par dager nå :)
 
Helt imponert av deg jeg altså småtass:)
Så bra hunnykaos :) vurderer selv Å melde meg inn til høsten.

Jeg holder på med 30 day shred.
Skulle tatt dag 4 i dag, men pc'en det ligger på klikket:) så da blir det en Hviledag i stede. Var helt stiv og støl o kroppen i går så har nok godt av det.
Får se om jeg går ned i kjelleren i kveld å pumper litt jern;)
 
5 km tirsdag og 7 km i dag. Powerwalking i ei løype med mange bratte oppoverbakker :D
 
Helt imponert av deg jeg altså småtass:)
Så bra hunnykaos :) vurderer selv Å melde meg inn til høsten.

Jeg holder på med 30 day shred.
Skulle tatt dag 4 i dag, men pc'en det ligger på klikket:) så da blir det en Hviledag i stede. Var helt stiv og støl o kroppen i går så har nok godt av det.
Får se om jeg går ned i kjelleren i kveld å pumper litt jern;)
Jeg trente 30 day shred for et par år siden, men jeg fikk så ekstremt vondt i beina av det. Mannen også, så måtte slutte.
 
Helt imponert av deg jeg altså småtass:)
Så bra hunnykaos :) vurderer selv Å melde meg inn til høsten.

Jeg holder på med 30 day shred.
Skulle tatt dag 4 i dag, men pc'en det ligger på klikket:) så da blir det en Hviledag i stede. Var helt stiv og støl o kroppen i går så har nok godt av det.
Får se om jeg går ned i kjelleren i kveld å pumper litt jern;)
Flink du er!
Pumpe jern burde jeg og gjort men liker Ikke styrketrening... Alltid drevet med kondisjonstrening, styrke har jeg alltid syns var litt kjedelig, men er vel ett nødvendig onde :)
 
Flink du er!
Pumpe jern burde jeg og gjort men liker Ikke styrketrening... Alltid drevet med kondisjonstrening, styrke har jeg alltid syns var litt kjedelig, men er vel ett nødvendig onde :)
Jeg er motsatt... jeg tar med glede styrke kontra en joggetur...! ;) godt vi er ulike!

♡ Linn-Kristin ♡
 
Flink du er!
Pumpe jern burde jeg og gjort men liker Ikke styrketrening... Alltid drevet med kondisjonstrening, styrke har jeg alltid syns var litt kjedelig, men er vel ett nødvendig onde :)
Ja kjenner det veldig godt i beina, så det er ikke sikkert at jeg klarer å fullføre:)
 
Det samme gjør egentlig jeg også:)
Føler jeg blir så sliten av kondisjonstrening;)
Under styrketreningen er det jo småpauser.
*rar*

Det er det jeg liker med kondisjonstrening, at jeg blir skikkelig sliten. Føler ikke jeg får trent skikkelig med styrke fordi jeg ikke blir skikkelig svett og sliten. Prøver meg litt på det innimellom og kjenner det alltid godt i muskulaturen etterpå så burde ta meg sammen og pumpe litt jern :) jeg er skikkelig svak så har bare godt av det!!
 
Det samme gjør egentlig jeg også:)
Føler jeg blir så sliten av kondisjonstrening;)
Under styrketreningen er det jo småpauser.
*rar*
Ja... men jaggu kan man få opp blodpumpa med styrke også ;) men jeg har mest behov for å få opp kondisen.. så æsj! Må bare komme i gang.. men er tungt å jogge så tung som jeg er nå. Burde kvitte meg med 10kg i alle fall.

♡ Linn-Kristin ♡
 
I dag sr jeg gått to turer og gått masse på byn:) på mandag skal jeg begynne med 30 days shred:)


Jente 2008 ❤
Gutt 2010 ❤
Jente 2013❤
 
Gått 11 km i rolig tempo (syk i helgen så tar det litt forsiktig).
 
Hva er 30 days shred? Skjønner jeg ikke er inni detta:/ Her blir det desverre lite tid til trening, da jeg stortsett er hjemme alene med 3 unger.. Går til og fra skolen i rask gange mandag til fredag da.. Ca, 4km tur/retur :) Føler vekta står stille, så jeg måå få til noe:)
 
Jeg har vært på en liten mini joggetur med vogna i dag. 2,3km bare men fy så tungt det er å løpe med emmaljunga'n :)
 
Hva er 30 days shred? Skjønner jeg ikke er inni detta:/ Her blir det desverre lite tid til trening, da jeg stortsett er hjemme alene med 3 unger.. Går til og fra skolen i rask gange mandag til fredag da.. Ca, 4km tur/retur :) Føler vekta står stille, så jeg måå få til noe:)

Det er et treningsprogram hvor du trener litt hver dag. 20 min mener jeg å huske? Funker som bare det men jeg måtte gi meg halvveis ut i programmet da jeg prøvde. Tok knekken på knærne mine.
 
Back
Topp